Jump to content

Windows LIVE, nu opnieuw?


Sprunk

Recommended Posts

Ik was een tijdje geleden begonnen met de storyline, en in heb de missie shadow voltooid. Toen heb ik na die missie van mijn off-line gamertag een online gamertag gemaakt voor multiplayer.

Afijn, ik ging dus een keer darten en ik gooide 180. Ik zag toen dat ik een achievment had gewonnen. Ik was benieuwd en ging kijken welke achievments ik nog meer kon halen. Tot mijn grote verbazing kom zie ik dat er achievments nog niet zijn toegevoegd die ik eigenlijk wel had moeten hebben. Bijvoorbeeld "off the boat", en nog meer zoals die achievment voor als je met je date gaat wippen, en dat je Romans taxi hebt geunlocked, etc.

Ik heb in mijn spel dus wel al Romans Taxi en heb ook al met Michelle gewipt. Moet ik nu weer overnieuw beginnen met IV om die achievents toe te voegen, of kan dat ook anders. Ik heb geen zin om weer helemaal overnieuw te beginnen, maar ik wil toch graag die achievments hebben. :Y

(off the boat heb ik inmiddels omdat ik gister toevallig even opnieuw begon, maar ik heb niet gesaved enzo)

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst moet je opnieuw beginnen om Achievements te halen. Dit heb je dus ook gedaan, maar ik ben benieuwt of je alleen die achievement hebt gehaald, of ook meerdere. Als je meerdere hebt gehaald, is dat in een nieuw spel gebeurd? Anders lukt het namelijk niet om die te halen.

Waarschijnlijk staat ze er wel weer bij als je je computer even opnieuw opstart of start de game eens opnieuw op. Misschien helpt dat wel. Zo niet, dan zit er maar een andere manier op, en dat is opnieuw te beginnen. Als je een nieuw spel hebt gestart, haal dan even een makkelijke achievement. Kijk dan nog eens bij je Trophies en kijk of hij er bij staat.

Btw: nadat je een achievement hebt gehaald hoef je niet te saven. Dat heeft er dus niks mee te maken.

@Hieronder: Ik heb hem zelf op de Playstation, daar ben ik even mee in de war :puh: Bedankt dat je me er op wees.

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst moet je opnieuw beginnen om Achievements te halen. Dit heb je dus ook gedaan, maar ik ben benieuwt of je alleen die achievement hebt gehaald, of ook meerdere. Als je meerdere hebt gehaald, is dat in een nieuw spel gebeurd? Anders lukt het namelijk niet om die te halen.

Waarschijnlijk staat ze er wel weer bij als je je Playstation even opnieuw opstart of meld je gewoon even af, en daarna weer aan. Misschien helpt dat wel. Zo niet, dan zit er maar een andere manier op, en dat is opnieuw te beginnen. Als je een nieuw spel hebt gestart, haal dan even een makkelijke achievement. Kijk dan nog eens bij je Trophies en kijk of hij er bij staat.

Btw: nadat je een achievement hebt gehaald hoef je niet te saven. Dat heeft er dus niks mee te maken.

Hij heeft het over de PC versie pipo.. Niet over PS3 versie. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...