L156 Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Hallo, Ik had ergens gehoord dat er een gps stem was bij de console versie..Maar is dit ook bij de PC Versie? Gr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 (bewerkt) Ja, die is er staat ergens bij de audio menu. Edit: Mijn 200e post! en T@rget was me voor. >>> Door Dutchy3010: Bijna 2 uur zeker? Dit is gewoon puur spam, laat in het vervolg achterwege, svp.<<< Bewerkt: 9 januari 2009 door Dutchy3010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 (bewerkt) dat zal ergens bij Audio staan dacht ik. verbeter me als ik het fout heb. Edit: srry had niet goed naar de vorige post gekeken. Bewerkt: 8 januari 2009 door SNIPER44 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Sterker nog, de GPS in IV (PC) heeft twee stemmen: een mannen- en een vrouwenstem. Waarbij de vrouwenstem soms zelf ding-dong zegt als je af moet slaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Is dat ook bij de Console versie dat je uit een mannen-stem of vrouwen-stem kan kiezen voor de GPS? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 (bewerkt) Voor de Xbox; niet dat ik weet. Heb alleen de keuze om het aan te zetten, uit te zetten, of alleen aan te zetten bij auto's waar werkelijk een navigatiesysteem in zit. Bewerkt: 9 januari 2009 door Arjen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Sterker nog, de GPS in IV (PC) heeft twee stemmen: een mannen- en een vrouwenstem. Waarbij de vrouwenstem soms zelf ding-dong zegt als je af moet slaan. Zegt de mannenstem ook niet Ding-Dong? Maar ik vind het wel spijtig dat je de GPS stem amper hoort. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 ik hoor nooit egt het geluid kan de radio niet eens verstaan maar niko dan weer wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Ik wil het aan kunnen passen en dan stem van me meissie erin kunnen zetten.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Ik wil het aan kunnen passen en dan stem van me meissie erin kunnen zetten.. Ik kan me het voorstellen. En nu moet je dieper gaan, dieper, dieper. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 ik hoor nooit egt het geluid kan de radio niet eens verstaan maar niko dan weer wel Als je hier last van hebt kun je het volume van de radio handmatig verhogen in het menu ("Menu -> Audio -> Music volume"). Je kunt hier ook het volume van de andere geluiden verhogen (SFX volume), maar ik denk niet dat dat nodig is als je Niko wel goed kan verstaan. En je kan natuurlijk altijd het volume van je TV of PC hoger zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Mijn buren hebben al overlast :S maar misschien beetje dom maar hoe zet je het aan, die stem? Want ik hoor hem nooit en heb altijd mijn geluid aan staan... ik heb overigens een PS3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Mijn buren hebben al overlast :S maar misschien beetje dom maar hoe zet je het aan, die stem? Want ik hoor hem nooit en heb altijd mijn geluid aan staan... ik heb overigens een PS3. Het zit meestal in de duurdere auto's en je kan dit activeren door in je options menu bij audio te gaan en dan GPS on / off te selecteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Het zit meestal in de duurdere auto's ...Je hebt de keuze uit: aan, uit en 'selected cars'. Als je 'm gewoon aan zet dan hoor je het bij elk voertuig, zelfs een Faggio. Volgens mij gewoon in het Audio menu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.