Jump to content

GPS Stem - PC Version


L156

Recommended Posts

Ja, die is er staat ergens bij de audio menu.

Edit: Mijn 200e post!

en T@rget was me voor.

>>> Door Dutchy3010: Bijna 2 uur zeker? Dit is gewoon puur spam, laat in het vervolg achterwege, svp.<<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Sterker nog, de GPS in IV (PC) heeft twee stemmen: een mannen- en een vrouwenstem. Waarbij de vrouwenstem soms zelf ding-dong zegt als je af moet slaan. ^_^

Zegt de mannenstem ook niet Ding-Dong? :7

Maar ik vind het wel spijtig dat je de GPS stem amper hoort. :{

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoor nooit egt het geluid :( kan de radio niet eens verstaan :cry: maar niko dan weer wel :puh:

Als je hier last van hebt kun je het volume van de radio handmatig verhogen in het menu ("Menu -> Audio -> Music volume"). Je kunt hier ook het volume van de andere geluiden verhogen (SFX volume), maar ik denk niet dat dat nodig is als je Niko wel goed kan verstaan. :)

En je kan natuurlijk altijd het volume van je TV of PC hoger zetten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn buren hebben al overlast :S maar misschien beetje dom maar hoe zet je het aan, die stem? Want ik hoor hem nooit en heb altijd mijn geluid aan staan... ik heb overigens een PS3.

Het zit meestal in de duurdere auto's en je kan dit activeren door in je options menu bij audio te gaan en dan GPS on / off te selecteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...