Remi-X Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Is het mogelijk om programma's als Sketchup op full screen te draaien? Dat dus de balk met kruisje enzo weg is en de startbalk ook? Reageren
Mastertuner Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Normaal gezien niet dacht ik en om eerlijk te zijn snap ik het nut daar niet van? Reageren
Remi-X Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 (bewerkt) Ik denk ook niet dat die info echt nodig hoort te zijn, maar speciaal voor jouw: Ik heb een tekentablet voor kerst gekregen, en dan kan ik eerst een schets tekenen op normaal papier van een bepaald formaat, kan ik die later overtekenen op het tablet. Maar dan wil ik zo groot mogelijk kunnen tekenen, waardoor het handig is als ik dan het hele scherm kan benutten. Met tekentablet bedoel ik een dittes. Alleen dan de versie zonder muis en een wat kleiner formaat. Bewerkt: 8 januari 2009 door Remi-X Reageren
The Wizard Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Je kunt op F11 drukken dan heb je full screen. Als ik me niet vergis. Reageren
Remi-X Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 (bewerkt) Das alleen voor internet BTW: Das wel het effect wat ik zou willen Bewerkt: 8 januari 2009 door Remi-X Reageren
NTAuthority Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Das alleen voor internet Ook mogelijk in andere applicaties, zolang ze het implementeren. BTW: Das wel het effect wat ik zou willen Helaas kun je een venster niet direct 'borderless' maken zonder de applicatie zelf te hercompileren onder Windows. Onder X11-systemen kun je gewoon een andere window-manager installeren, maar in Windows kan dat dus niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.