Jump to content

GTA IV scripts werken niet


Dvt

Recommended Posts

Zoals de titel al zegt, ik krijg de meeste scripts maar niet aan de praat. Ze doen het gewoon niet. Ik heb de Alice loader en de ASI loader al geprobeerd, maar beide loaders zeggen dat het bestand niet goed is, of ze lezen het gewoon niet.

De reden van het gebruik van scriptloaders is dat ik deze OWNAGE mods wil installeren:

Bodyguard

Player selector

BTW Een script dat wel werkt (met Alice) is Bullettime (is wel vet maar vertraagd mijn spel een beetje). En ik neem aan dat scripters hun scripts eerst testen alvorens het te releasen, dus aan de scripts zal het niet liggen... :puh:

Ik heb Windows Vista Home Premium. En zoals gezegd, heb ik Alice en ASI loader al geprobeerd.. Wat kan ik doen?

BVD. ;)

EDIT: Opgelost. Het bodyguard script was toch wel een foutje van de maker. En de andere scripts werken nu ook. Je hoeft ze alleen in GTA IV map te zetten! :)

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Werkt GTA IV nog wel?

Anders kun je proberen hem te patchen met Magic IV ;)

Nog veel succes ;)

Ja GTA IV werkt nog wel en ik heb al MagicIV gedaan.

Ik ga even kijken of het werkt om als Administrator GTA IV te spelen. Kom zo terug voor het resultaat. ;)

EDIT: Administrator werkt niet...

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...