1974 Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Het ziet er misschien slap uit, maar ik heb me best gedaan. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Ik vind het maar knap hoe je dat maakt. Ik denk dat weinig mensen je na kunnen doen. Vooral het mooiste vind ik de rode auto. KUTGW Reageren
1974 Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Ik vind het maar knap hoe je dat maakt. Ik denk dat weinig mensen je na kunnen doen. Vooral het mooiste vind ik de rode auto. KUTGW Bedankt, alhoewel ik me meer op de twee trucks gefocust heb. Reageren
TomHagen Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 De linkse truc heeft nogal rare rook, die zou ik wat donkergrijs maken, en naar boven laten gaan, in plaats van naar beneden. De tekst onderaan de middelste truc snap ik niet helemaal, "scrw. u"? De schaduwen heb je erg mooi gemaakt, en ook de 3D weergave. De tekst vind ik wat minder, ik zou het mooier vinden als je een lettertype uitzoekt, en het gewoon intypt. Maar dat is mijn mening. 7,8 Reageren
1974 Geplaatst: 9 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 De linkse truc heeft nogal rare rook, die zou ik wat donkergrijs maken, en naar boven laten gaan, in plaats van naar beneden. De tekst onderaan de middelste truc snap ik niet helemaal, "scrw. u"? De schaduwen heb je erg mooi gemaakt, en ook de 3D weergave. De tekst vind ik wat minder, ik zou het mooier vinden als je een lettertype uitzoekt, en het gewoon intypt. Maar dat is mijn mening.7,8 Die tekst schrijf ik liever zelf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.