GekkieJ01 Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 (bewerkt) Hallo luitjes, Ik heb van de week GTA 4 voor de PC gekocht, alleen ik heb een aantal vragen.. met name over automatisch richten op mensen en auto's op slot doen. Vraag 1: Ik ben bij de missie Escuela of the streets en hiervoor heb ik automatisch richten nodig anders haal ik het echt niet, dus mijn vraag is, waar of hoe kan je automatisch richten op mensen en zodat ik niet steeds met me muis moet ronddraaien om vervolgens iemand dood te schieten. Vraag 2: Ik heb in een aantal topics gelezen dat je op de consoleversies PS3 en Xbox-360 je auto uit kan doen en opslot etc. is dit ook mogelijk op de PC versie en hoe kan je dat dan doen? Bewerkt: 8 januari 2009 door GekkieJ01 Reageren
Visser23 Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Vraag 1: Automatisch richten is op de PC niet mogelijk. Je zult het moeten doen met de Free Aim (rechter muis knop). Vraag 2 is niet zo moeilijk om te beantwoorden. Dit doe je namelijk door middel van één toets op je toetsenbord. De toets waar mee je in de auto stapt moet je daarvoor gebruiken. Dat is waarschijnlijk de 'F'. Als je uit de auto stapt moet je deze ook in drukken. Hou de toets iets langer ingedrukt en de auto zit op slot. De lichten gaan dan ook automatisch uit. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Voor de missie Escuela of the Streets kan ik je ook aanraden om granaten te gebruiken. Deze kan je gooien naar de vijanden terwijl je schuilt, zodat je ze makkelijk kan vermoorden zonder dat zij je kunnen raken. Verder is automatisch richten niet mogelijk met toetsenbord en muis, maar je kan wel een Xbox controller aansluiten op je PC, waarmee je wél automatisch richt. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Ik heb net m'n ps3 controller op m'n computer aangesloten, hij herkent alles, maar hoe kan ik selecteren dat ik met m'n ps3 controller gta 4 wil spelen en niet met m'n toetsenbord? Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Ik heb net m'n ps3 controller op m'n computer aangesloten, hij herkent alles, maar hoe kan ik selecteren dat ik met m'n ps3 controller gta 4 wil spelen en niet met m'n toetsenbord? Ik dacht dat je alleen met een Xbox controller kan spelen. Reageren
henkie76 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Vraag 1: Automatisch richten is op de PC niet mogelijk. Je zult het moeten doen met de Free Aim (rechter muis knop). Vraag 2 is niet zo moeilijk om te beantwoorden. Dit doe je namelijk door middel van één toets op je toetsenbord. De toets waar mee je in de auto stapt moet je daarvoor gebruiken. Dat is waarschijnlijk de 'F'. Als je uit de auto stapt moet je deze ook in drukken. Hou de toets iets langer ingedrukt en de auto zit op slot. De lichten gaan dan ook automatisch uit. Met een controller kun je ook met de pc automatisch richten. (mits 1e patch is geinstalleerd) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.