Jump to content

Vraagies voor GTA IV

Johannetje2

Recommended Posts

Hallo!

Ik heb een paar problemen met gta iv.

Kan je bij de computer van het internet café ook je eigen pagina zeten?

En kan je een eigen gang oprichten net zoals in san andreas (met Grove St. Mennekes)?

Kan je dat?

Mvg, Johannetje2!

Delen op andere websites

En kan je een eigen gang oprichten net zoals in san andreas (met Grove St. Mennekes)?

Hoi Johan! Welkom op het forum :)

Je kan helaas niet zelf een website opzetten in GTA 4. Je kan ook niet echt een eigen gang oprichten. Naarmate je verder komt in het spel kom je echter wel een aantal vrienden tegen. In een aantal missies zullen zij aan jouw zijde vechten. Dit geeft dus toch een 'gang'-gevoel.

PS. Als je vriend Dwayne je genoeg mag, kun je hem bellen en om 'back up' vragen. Hij zal dan twee van zijn vrienden sturen om je te helpen. Zij zullen je volgen en aan jouw zijde vechten, ook als je niet in een missie zit.

Bewerkt: door ViceAgent
Delen op andere websites

Vraag 1: Nee, volgens mij is dit niet mogelijk. Je zult moeten surfen om de juiste pagina te vinden.

Vraag 2: Nee, dit is ook niet mogelijk. Wel kan je met een Special Ability van een vriend een auto laten sturen met mensen die je kunnen helpen. Deze ability moet je vrij spelen bij Dwayne. Dit kan pas op 75% en je krijgt maar 2 mensen.

Edit: Ingehaald :$

>>> Door Bling: Veel mensen denken, wanneer ze te laat zijn met hun antwoord, dat ze "ingehaald" zijn. In de meeste gevallen blijkt dat niet waar te zijn, omdat vrijwel niemand die intentie ("Ik wil hem voor zijn!") heeft. <<<

@Bling: Hij stond er niet onder ^^

Bewerkt: door Visser23
Delen op andere websites

Hoi Johan! Welkom op het forum :)

Je kan helaas niet zelf een website opzetten in GTA 4. Je kan ook niet echt een eigen gang oprichten. Naarmate je verder komt in het spel kom je echter wel een aantal vrienden tegen. In een aantal missies zullen zij aan jouw zijde vechten. Dit geeft dus toch een 'gang'-gevoel.

PS. Als je vriend Dwayne je genoeg mag, kun je hem bellen en om 'back up' vragen. Hij zal dan twee van zijn vrienden sturen om je te helpen. Zij zullen je volgen en aan jouw zijde vechten, ook als je niet in een missie zit.

Edit: sorry, Visser, als ik je heb ingehaald. Ik dacht dat ik alleen Johan's naam onder aan de pagina zag staan, toen ik dit topic las :puh:

Als die Members van Dwayne komen komen ze bij mij altijd in een metallic oranje patriot is deze kleur zeldzaam bij patriots?
Delen op andere websites

Als die Members van Dwayne komen komen ze bij mij altijd in een metallic oranje patriot is deze kleur zeldzaam bij patriots?

Je ziet ze niet vaak, maar echt zeldzaam is hij niet, ze staan ook op het 3e eiland bij die autogarage ;)

Overigens wel een mooie kleur :tu:

Zit hier ergens

Delen op andere websites

Je ziet ze niet vaak, maar echt zeldzaam is hij niet, ze staan ook op het 3e eiland bij die autogarage ;)

Overigens wel een mooie kleur :tu:

Zit hier ergens

Oke want ik vind hem overigens wel mooi een oranje patriot zie ook niet elke evenals de gele van playboy x

Heb ze bijde op m'n parkeer plaats in Alonquin.

bij dat penthouse.

Trouwens een vraag kan je die gangmembers ook wegsturen?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...