Jump to content

Kan je met de xbox360 gratis online met draadloos internet?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik ga mischien xbox360 kopen,maar ik wil eerst weten of die gratis met draadloos internet online kan.

Als iemand het wete post dan ff hier bericht ;)

Later

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij niet, want je moet geloof ik beschikken over een Xbox Live account dat je per maand moet betalen.

Bewerkt: door Jesperkaj
Geplaatst:

Hellaas werkt dit niet zo, je zult Xbox live gold moeten kopen in de winkel. Dit kan in termijnen van: 12 & 9 maanden.

Hoeveel per maand dan?

12 maanden kost 60 euro.

Maar bedenk wel, voordat je draadloos online kan gaan, moet je eerst een adapter(Die ontvangt het draadloze netwerk op, en dan gaat het via je ethernetpoort van je x360 je x360 in) voor je x360 kopen.

Prijs ervan weet ik zo niet.

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:
Hoeveel per maand dan?

12 maanden kost 60 euro.

Maar bedenk wel, voordat je draadloos online kan gaan, moet je eerst een adapter(Die ontvangt het draadloze netwerk op, en dan gaat het via je ethernetpoort van je x360 je x360 in) voor je x360 kopen.

ja weet ik maar als je hem ombouwt kan die dan nog online??

Geplaatst:
Hoeveel per maand dan?

12 maanden kost 60 euro.

ja weet ik maar als je hem ombouwt kan die dan nog online??

Ja, maar het kan zijn dat je op latere termijn gebanned word, omdat alle spellen een key hebben, en komt deze vaker voor op het Live nertwerk, krijgen de X360's die die game hebben afgespeeld met dezelfde key een ban.

Zo is het ongeveer bij mij gegaan.

Geplaatst:

En dan zeker spellen downloaden, he. Daarmee mogen we je niet mee helpen. En volgens mij is ombouwen illegaal. (:?)

Geplaatst:
En dan zeker spellen downloaden, he. Daarmee mogen we je niet mee helpen. En volgens mij is ombouwen illegaal. (:?)

ik weet niet hoor. :cya:

Ombouwen is illegaal.

Daarnaast koop je wel een X360, maar je(of de eigenaar) koopt in principe alleen het recht om het te mogen gebruiken, niet om het aan te passen.

En met ombouwen pas je dat dus aan en dat mag niet.

Klinkt vaag, maar zo is het volgens mij we.

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

Ombouwen is illegaal.

Daarnaast koop je wel een X360, maar je(of de eigenaar) koopt in principe alleen het recht om het te mogen gebruiken, niet om het aan te passen.

Fout! Ombouwen is legaal. Het is alleen verboden om gedownloade spellen er op te spellen, als het backups zijn van spellen die je al hebt mag het. Precies waarom het ook legaal is. Voor meer informatie: www.electronica.infonu.nl.

Geplaatst:

Even voor de duidelijkheid:

Als je online gaat heb je eerst een maand gratis Gold (:dans:). Hiermee kan je online spelen en lol hebben met vrienden. Als die maand voorbij is heb je Silver. Dit betekend dat je alleen met je vrienden kan praten via een headset. DUS NIET ONLINE GAMEN!

Gold kost:

- 3 maanden €20.-

- 12 maanden €60.-

Over het Xbox360 ombouwen:

Als je je 360 ombouwt of laat ombouwen kan het zijn dat je de LIVE code in je Xbox weghaalt. Als je dus op LIVE gaat en Microsoft (MS) ziet dat jij speelt, maar zonder die code, word je gebant. Als je je 360 goed ombouwt heb je hier geen last van. Als je Xbox het witte licht ziet en je moet em naar MS opsturen, word ie niet gerepareerd omdat ie omgebouwt is.

Geplaatst:
Even voor de duidelijkheid:

Als je online gaat heb je eerst een maand gratis Gold (:dans:). Hiermee kan je online spelen en lol hebben met vrienden. Als die maand voorbij is heb je Silver. Dit betekend dat je alleen met je vrienden kan praten via een headset. DUS NIET ONLINE GAMEN!

Gold kost:

- 3 maanden €20.-

- 12 maanden €60.-

Over het Xbox360 ombouwen:

Als je je 360 ombouwt of laat ombouwen kan het zijn dat je de LIVE code in je Xbox weghaalt. Als je dus op LIVE gaat en Microsoft (MS) ziet dat jij speelt, maar zonder die code, word je gebant. Als je je 360 goed ombouwt heb je hier geen last van. Als je Xbox het witte licht ziet en je moet em naar MS opsturen, word ie niet gerepareerd omdat ie omgebouwt is.

€60,-???

Pfff dan ben je mooi dom als je dat doet.

Gamehubs

Geplaatst:

Ombouwen is illegaal.

Fout! Ombouwen is legaal. Het is alleen verboden om gedownloade spellen er op te spellen, als het backups zijn van spellen die je al hebt mag het. Precies waarom het ook legaal is. Voor meer informatie: www.electronica.infonu.nl.

Owja, je hebt gelijk, sorry :$ .

Dit is hetzelfde met Roms en emulators, ze zijn alleen legaal als je het niet verspreid en als je het originele exemplaar ervan hebt.

Daarnaast, @ twee hierboven, fout.

Je games hebben die codes, en als die dubbel(of meer) op Live komen, krijg je een ban, die code die jij bedoeld zal wel de moederbord code zijn, maar deze is niet te verwijderen.

Daarnaast, als je X360 console-id sticker er goed af gehaald is(zonder scheuren etc.) en boven de USB slots geplakt is, heb je gewoon garantie ;).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...