bartos01 Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 ik heb van een vriend gehoort dat het mogelijk is om sommige gebouwen te laten ontploffen ik heb eens zo'n gebouw laten ontploffen met een missie met die bomauto (weet naam niet meer)[/font] maar ik heb dus gehoort dat je als je gewoon speelt ook sommige gebouwen kunt laten ontploffen. maar hoe doe je dat dan? of kan dat gewoon niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 kan niet, behalve met die missie dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 kan niet, behalve met die missie dan. Klopt, je hoeft niet verder te zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 tzou nogal onozel zijn denk ik om gebouwen te laten ontploffen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 tzou nogal onozel zijn denk ik om gebouwen te laten ontploffen. Ik zou het niet onozel vinden, ik zou het juist realistisch vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GICE Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 ja da is juist tan2 hard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 tzou nogal onozel zijn denk ik om gebouwen te laten ontploffen. Ik zou het niet onozel vinden, ik zou het juist realistisch vinden. Ja, ik ook. Want in het echt kan je dat toch ook? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tiim Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 welke missie is dat eigenlijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Actions speak louder than Words.Deze missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 (bewerkt) Actions speak louder than Words.Deze missie. Fout! Ik denk dat hij de missie Rigged To Blow bedoeld: Klik! hier moet je een Flatbed Klikje! op gaan halen en deze vervolgens in een 2dehands auto onderdelen zaak plaatsen. Bewerkt: 8 januari 2009 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 tzou nogal onozel zijn denk ik om gebouwen te laten ontploffen. Ik zou het niet onozel vinden, ik zou het juist realistisch vinden. Ja, ik ook. Want in het echt kan je dat toch ook? Ja mss een klein gebouw of een vervallen gebouw ofzo. maar toch niet heel de stad? mocht het bij een paar gebouwen blijven dan kan ik er nog mee leven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 tzou nogal onozel zijn denk ik om gebouwen te laten ontploffen. Ik zou het niet onozel vinden, ik zou het juist realistisch vinden. Ja, ik ook. Want in het echt kan je dat toch ook? Ja mss een klein gebouw of een vervallen gebouw ofzo. maar toch niet heel de stad? mocht het bij een paar gebouwen blijven dan kan ik er nog mee leven. ga jij even een een computer ontwerpen en een spel ontwerpen die dit aankan en mogelijk werkt? cu@ 2020 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-CA-SonnyX Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 (bewerkt) Het alles kapot kan wel, maar dan moet je gewoon niet alles vast maken en hier en daar een paar breuken maken. Met andere woorden veel te veel werk voor zo'n spel Groeten SonnyX, Inbreker. Bewerkt: 9 januari 2009 door -CA-SonnyX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Edit op Scrtz: Je hebt 2 missies waarbij je iets moet laten ontploffen. Rigged to blow: een loods laten ontploffen. Actions speak louder than Words, een andere loods buiten.[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Actions speak louder than Words.Deze missie. Fout! Ik denk dat hij de missie Rigged To Blow bedoeld: Klik! hier moet je een Flatbed Klikje! op gaan halen en deze vervolgens in een 2dehands auto onderdelen zaak plaatsen. Uhm, Rigged to Blow inderdaad. Maar ook Action Speak Louder Than Words: Dan moet je een bom onder de Cognescenti plaatsen van de Ancelotti's, dan volg je ze. Rijdt niet te hard, niet te zacht. Als ze bij de loods aankomen dan moet je Gerrald McRearry bellen om de Bom te laten ontploffen.[/font] Dan zal die loods ontploffen, dus Action Speak Louder Than Words daar blaas je wel wat op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.