TahR78 Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Hoi andere GTA'ers Ik ben nu bij de missie Ivan The Not So Terrible van Vlad. Als ik uitstap bij dat Construction Area, dan ga ik de ladders op en dan moet je over de daken springen. Als je van die loopbrug afmoet lukt het wel, maar als je dan weer naar het andere dak moet lukt het weer niet... kan iemand helpen? Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Hoi andere GTA'ersIk ben nu bij de missie Ivan The Not So Terrible van Vlad. Als ik uitstap bij dat Construction Area, dan ga ik de ladders op en dan moet je over de daken springen. Als je van die loopbrug afmoet lukt het wel, maar als je dan weer naar het andere dak moet lukt het weer niet... kan iemand helpen? Alvast bedankt. Kun je niet zo ver springen bedoel je? Probeer dan te sprinten en door rennen en dan de springen-toets gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Mischien helpt dit video'tje wel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Offtopic: GTA Haas jij moet het altijd beter hebben hé? Ontopic: Hopelijk had je hier wat aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Ga nou hier geen ruzie maken Jullie beiden hebben me goed geholpen. Nu ga ik even verder voordat de batterij van mijn controller helemaal leeg is. Als ik hem laat leven dan komt hij terug als Random Character he? ~~~~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Ja, hij komt terug als R.C. Ik maak geen ruzie, was een grapje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Ja, hij komt terug als R.C.Ik maak geen ruzie, was een grapje. Ok, niks aan de hand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 (bewerkt) Ga nou hier geen ruzie maken Jullie beiden hebben me goed geholpen. Nu ga ik even verder voordat de batterij van mijn controller helemaal leeg is. Als ik hem laat leven dan komt hij terug als Random Character he? ~~~~ Als je Ivan laat leven zal hij inderdaad terug komen als een Random Character. Overzicht van alle random characters. Edit: oops, je kan de achievement "No more strangers" wél halen als je Ivan doodt. Sorry als ik iemand in de war heb gebracht en bedankt voor het melden Bewerkt: 8 januari 2009 door ViceAgent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Hahha, hij dacht ook dat ik dat Serieus bedoelde. Hij stuurde me een PB. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Ga nou hier geen ruzie maken Jullie beiden hebben me goed geholpen. Nu ga ik even verder voordat de batterij van mijn controller helemaal leeg is. Als ik hem laat leven dan komt hij terug als Random Character he? ~~~~ Als je Vlad laat leven zal hij inderdaad terug komen als een Random Character. Als je hem doodt, wordt het ook onmogelijk de Trophy/Achievement "No More Strangers" te behalen. Overzicht van alle random characters. Als je Vlad laat leven moet je missie overnieuw doen want je MOET hem vermoorden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Ga nou hier geen ruzie maken Jullie beiden hebben me goed geholpen. Nu ga ik even verder voordat de batterij van mijn controller helemaal leeg is. Als ik hem laat leven dan komt hij terug als Random Character he? ~~~~ Als je Vlad laat leven zal hij inderdaad terug komen als een Random Character. Als je hem doodt, wordt het ook onmogelijk de Trophy/Achievement "No More Strangers" te behalen. Overzicht van alle random characters. Als je Vlad laat leven moet je missie overnieuw doen want je MOET hem vermoorden Waar slaat dat op!? Je kan hem wel halen als je hem laat leven. Zoek het eerst even uit voordat je post. :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Er ontstaat hier duidelijk een verwarring. ViceAgent bedoeld natuurlijk niet Vlad, maar Ivan. Omdat je in die missie Ivan moet vermoorden (of laten leven natuurlijk ), Vlad is alleen maar de opdrachtgever. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 (bewerkt) Ik vat het niet meer... wie heeft het hier over Vlad? Vlad vermoord je pas in de volgende missie... ik ben hier waar ik Ivan moest vermoorden Overigens heb ik het al gehaald, bedankt GTAHaas en NickOwnage, ik ben nu bij een van de missies van Mikhail Faustin. Bovendien wordt hij in de cut scene toch al vermoord, vlad, automatisch Nog 1 vraagje: als jij (ViceAgent) zegt dat je dan toch de troffee kan behalen... waarom staat dat dan niet op WikiGTA eigenlijk... (*) Wanneer je als PlayStation 3 of Xbox 360 speler alle Achievements [X360] of Trophies [PS3] wilt voltooien, moet je voor "No More Strangers" de drie personen, Ivan, Cherise en Clarence in leven laten. Bewerkt: 8 januari 2009 door TahR78 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Nog 1 vraagje: als jij (ViceAgent) zegt dat je dan toch de troffee kan behalen... waarom staat dat dan niet op WikiGTA eigenlijk...(*) Wanneer je als PlayStation 3 of Xbox 360 speler alle Achievements [X360] of Trophies [PS3] wilt voltooien, moet je voor "No More Strangers" de drie personen, Ivan, Cherise en Clarence in leven laten. Dit wordt nog onderzocht op WikiGTA, maar ga er maar vanuit dat je ze niet hoeft te laten leven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 9 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Heb hem gewoon in leven gelaten... vooral omdat Vlad in de volgende missie doodgaat dus wat kan Vlad dan nog gebeuren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.