Jump to content

GTA IV goed genoeg


Dreamsszz

Recommended Posts

Hallo beste forum leden kan mij pc GTA IV aan? dit zijn mijn syteem ijsen syteem2info.jpg

Druk efentjes op de full size dan zie je veel beter!

en beslif of hij op me pc kan want als ik hem koop en doet het niet voel je zwaar genaaid>!!!

Behoordeel het thnks

L!!Groeten mickymous

Bewerkt: door mickymous
Link to comment
Delen op andere websites

'Behoordeel het en beslies SNEL!!' Rustig aan hoor, we zijn je bediende niet. Maar on-topic: Ik heb niet zoveel verstand van Computers, maar kijk op Can you RUN it?

can you run it is ook maar zon onprecieze inschatting, nee je gaat het helaas niet halen met deze pc, te weinig ram, een te verouderde processor en een te zwakke grafische kaart, in andere woorden raad ik je een nieuwe pc aan.

Link to comment
Delen op andere websites

'Behoordeel het en beslies SNEL!!' Rustig aan hoor, we zijn je bediende niet. Maar on-topic: Ik heb niet zoveel verstand van Computers, maar kijk op Can you RUN it?

can you run it is ook maar zon onprecieze inschatting, nee je gaat het helaas niet halen met deze pc, te weinig ram, een te verouderde processor en een te zwakke grafische kaart, in andere woorden raad ik je een nieuwe pc aan.

Hij hoeft net per-se een nieuwe te kopen, koop een processor die IV aan kan, meer Ram. En ik raad je deze videokaart aan: Nvidia 9800 GT

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe pc >???? Hij wekrt goed is Snel genoeg en voor 1 speltje nieuwe pc d8 niet he!:puh: jammer dat ik het niet kan runne Tjah maar der is helmaal nixs mee met mij pc ! te zwakke video kaart:o ik vindt hem wel goed !!!

bedankt! voor het reageeren

Bewerkt: door mickymous
Link to comment
Delen op andere websites

'Behoordeel het en beslies SNEL!!' Rustig aan hoor, we zijn je bediende niet. Maar on-topic: Ik heb niet zoveel verstand van Computers, maar kijk op Can you RUN it?

can you run it is ook maar zon onprecieze inschatting, nee je gaat het helaas niet halen met deze pc, te weinig ram, een te verouderde processor en een te zwakke grafische kaart, in andere woorden raad ik je een nieuwe pc aan.

Hij hoeft net per-se een nieuwe te kopen, koop een processor die IV aan kan, meer Ram. En ik raad je deze videokaart aan: Nvidia 9800 GT

En daarbij kan je dan ook nog een nieuw moederbord kopen én een nieuwe voeding.

Ik denk dat je dan toch goedkoper uitkomt met een heel nieuw systeem. :7

Je computer zal het dus zeker niet aankunnen. Vooral je videokaart is de boosdoender, mocht je bijvoorbeeld een 7900 GT of hoger hebben zou het wel gegaan hebben, op de allerlaagste instellingen natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Je computer zal het dus zeker niet aankunnen. Vooral je videokaart is de boosdoender, mocht je bijvoorbeeld een 7900 GT of hoger hebben zou het wel gegaan hebben, op de allerlaagste instellingen natuurlijk.

En die processor dan? Een P4 is alweer een paar jaar outdated, zoals met dat met een duur woord zegt. Verwacht niet dat je het daarmee gaat redden. En de grootte van het RAM geheugen werkt nou ook niet bepaald in zijn voordeel.

Link to comment
Delen op andere websites

Je computer zal het dus zeker niet aankunnen. Vooral je videokaart is de boosdoender, mocht je bijvoorbeeld een 7900 GT of hoger hebben zou het wel gegaan hebben, op de allerlaagste instellingen natuurlijk.

En die processor dan? Een P4 is alweer een paar jaar outdated, zoals met dat met een duur woord zegt. Verwacht niet dat je het daarmee gaat redden. En de grootte van het RAM geheugen werkt nou ook niet bepaald in zijn voordeel.

Al ga ik hier verschrikkelijk offtopic, ik weet uit betrouwbare bronnen dat een Pentium 4 met een snelheid van 3 GHz GTA IV kan draaien. Daarnaast is het RAM geheugen ook genoeg, als je Windows XP draait, wat ie ook doet.

Als je het hier niet mee eens bent of één of andere opmerking op hebt, stuur me dan aub een PB zodat we dit topic niet verknoeien. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

@ hierboven, leer eens wat sarcasme jongens ;)

'Behoordeel het en beslies SNEL!!' Rustig aan hoor, we zijn je bediende niet. Maar on-topic: Ik heb niet zoveel verstand van Computers, maar kijk op Can you RUN it?

can you run it is ook maar zon onprecieze inschatting, nee je gaat het helaas niet halen met deze pc, te weinig ram, een te verouderde processor en een te zwakke grafische kaart, in andere woorden raad ik je een nieuwe pc aan.

Hij hoeft net per-se een nieuwe te kopen, koop een processor die IV aan kan, meer Ram. En ik raad je deze videokaart aan: Nvidia 9800 GT

Waarom kunnen mensen nu nooit accepteren dat een bepaalde computer het gewoon niet aankan, en dat je wel alles kan liggen updaten, maar dan kun je toch gewoon beter een nieuwe computer kopen. Jij doet dit in meerdere topics GTA haas, en vaak kunnen diegene gewoon bijna onmogelijk gta IV draaiende krijgen op hun pc, en jij maar zeggen dat het wel kan.

Nieuwe pc >???? Hij wekrt goed is Snel genoeg en voor 1 speltje nieuwe pc d8 niet he!:puh: jammer dat ik het niet kan runne Tjah maar der is helmaal nixs mee met mij pc ! te zwakke video kaart:o ik vindt hem wel goed !!!

bedankt! voor het reageeren

Dat jij je pc goed vind verandert er niks aan dat je een bepaald spel wel of niet kan draaien.

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe pc >???? Hij wekrt goed is Snel genoeg en voor 1 speltje nieuwe pc d8 niet he!:puh: jammer dat ik het niet kan runne Tjah maar der is helmaal nixs mee met mij pc ! te zwakke video kaart:o ik vindt hem wel goed !!!

bedankt! voor het reageeren

Leer nederlands.

Zelfs ik maak nog minder typfouten dan jou.

En uit welk jaar komt je pc man?...

Je specs zijn best laag.

En wie draait er nog op windows XP :7 Lamme besturings systeem ^.^(altijd beter dan linux maarja)

1 ding, ik weet zeker dat je pc gta iv niet aan zou kunnen. :engel::ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe pc >???? Hij wekrt goed is Snel genoeg en voor 1 speltje nieuwe pc d8 niet he!:puh: jammer dat ik het niet kan runne Tjah maar der is helmaal nixs mee met mij pc ! te zwakke video kaart:o ik vindt hem wel goed !!!

bedankt! voor het reageeren

Leer nederlands.

Zelfs ik maak nog minder typfouten dan jou.

En uit welk jaar komt je pc man?...

Je specs zijn best laag.

En wie draait er nog op windows XP :7 Lamme besturings systeem ^.^(altijd beter dan linux maarja)

1 ding, ik weet zeker dat je pc gta iv niet aan zou kunnen. :engel::ch:

LOL jij weet echt zwaar niet waar je het over hebt, Windows XP is in vele opzichten nogaltijd beter dan windows Vista, en altijd beter dan linux? linux is toch echt duizend keer beter dan alle windows OSen bij elkaar, bij linux hoef je tenminste niet je pc opnieuw te herstarten bij elk programma'tje of update die je uitvoert of verwijdert. Zo zijn er nog duizenden redens die ik kan verzinnen, maar dat lijkt me best nutteloos tegen zon achterlijk geval als jou die duidelijk nog nooit wat anders heeft aangeraakt dan windows.

@ hierboven, leer eens wat sarcasme jongens ;)

Ehh ja maar ik heb niks anders gelezen van hem dan sarcasme :puh: (trouwens sorry voor het moderatorgedrag als ik zo lijk)

tja hij is gewoon duidelijk niet de slimste, zou geeneens op hem reageren met zo'n achterlijke replies op topics.

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe pc >???? Hij wekrt goed is Snel genoeg en voor 1 speltje nieuwe pc d8 niet he!:puh: jammer dat ik het niet kan runne Tjah maar der is helmaal nixs mee met mij pc ! te zwakke video kaart:o ik vindt hem wel goed !!!

bedankt! voor het reageeren

Leer nederlands.

Zelfs ik maak nog minder typfouten dan jou.

En uit welk jaar komt je pc man?...

Je specs zijn best laag.

En wie draait er nog op windows XP :7 Lamme besturings systeem ^.^(altijd beter dan linux maarja)

1 ding, ik weet zeker dat je pc gta iv niet aan zou kunnen. :engel::ch:

Mensen die een goede Computer willen draaien nog op Windows XP, dat nieuwe gebeuren is allemaal slecht. Windows XP vind ik toch nog de beste, daar heb ik nog nooit gezeik mee gehad. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Oke sluit topic maar

@ wie draait der nog op windows xp nouw ik !!! windows vista zuig ZUIGT ZUIGT VOLL

me pc is snel genoeg aleen heb niet special een game computer gekockt me pa koopte hem dus daar van verwachte ik ook zoizo niet veel van het is eigelijk om werk mee te doen en hij is tog goed me pa verdient er wel geld mee ! zonder een pc niet!( eigen bedrijf)

Bewerkt: door mickymous
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...