Jump to content

GTA IV goed genoeg


Dreamsszz

Recommended Posts

Het bedrijfsleven draait idd nog op XP, maar veel gamers zijn overgestapt op Vista. En kijk eens naar de nieuwe PC's: Allemaal Vista natuurlijk...

Inderdaad, mijn laptop werd ook met Vista geleverd, maar ik had toch liever een linux-based of XP gehad... Ach ja, een mensch kan niet alles hebben, de gelukkige mensch zift geen mug.... :schater:

En voor Dreamz, je bent zeker van plan om hem op de PC te modden, nietwaar? :D Daar had ik ook al over nagedach, ook al heb ik net als jij een 360. Maar ach, ook mijn laptop is zo basic (Ja, ook Vista is "home basic", meer basic maken ze ze niet! :schater: ) dat hij GTA IV nooit aan zal kunnen.

Binnenkort gooi ik er wat RAM bij, 2GB, dan kan hij in ieder geval we de capture apparatuur hebben draaien die ik ga aanschaffen. Dan kan ik alles van de 360 capturen, oftewel tóch behoorlijk GTA IV op mijn laptop! :Y Er leiden meerdere wegen naar Rome! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...