Jump to content

Gobble Gobble & Finish Him


GTA Haas

Recommended Posts

Beste GTAForum Leden,

Ik zou graag Gobble Gobble & Finish Him willen halen, ik probeer het erg lang. Maar het wil maar niet lukken, en Finish Him krijg ik ook niet. Het zou erg fijn zijn als iemand mij wil helpen! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Beste GTAForum Leden,

Ik zou graag Gobble Gobble & Finish Him willen halen, ik probeer het erg lang. Maar het wil maar niet lukken, en Finish Him krijg ik ook niet. Het zou erg fijn zijn als iemand mij wil helpen! :Y

Je hebt geluk want toevallig heb ik gister Gobble Gobble na heel lang proberen en Finish Him vandaag na 2 pogingen gehaald ;)

Voor Gobble Gobble moet je deze video aandachtig bekijken en goed de Annotations lezen!





De kwaliteit van het spel mag dan niet zo geweldig zijn, maar al die andere video's die ik bekeek met een goede kwaliteit die waren waardeloos.

Deze gewoon goed bekijken ;)

En voor Finish Him heb ik vandaag ook echt een geweldige video gevonden waarmee ik héél snel de Finish Him Trophy had ;)



Ik hoop dat je hier iets aan hebt ;)

- Haakon

Link to comment
Delen op andere websites

Beste GTAForum Leden,

Ik zou graag Gobble Gobble & Finish Him willen halen, ik probeer het erg lang. Maar het wil maar niet lukken, en Finish Him krijg ik ook niet. Het zou erg fijn zijn als iemand mij wil helpen! :Y

Bij Gobble Gobble kies de 2e baan van links als je gaat spelen neem een Full game, je staat dan meteen goed als je gaat gooien. Gooi een beetje met kracht maar niet al te hard.

Probeer Finish him bij de Helitours als de Helicopters er staan ze komen in een rij naar je toe ga dan achter de hekken staan aan de andere kant dan de rij je kan ze slaan maar als zij slaan een stap terug. Zo kan het snel, als er politie komt spring dan in het water. Sla niet de mensen met het Oranje hesje. dan komen ze met zijn allen op je af.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Grtz Nick. Ik bewerk hem zo en zet er nog 2 filmpjes op van Gobble Gobble en finish him.

Edit: Laat maar, -Haakon- was me voor. :)

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...