__* Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Als ik Packie bel, dan krijg ik steeds zijn voicemail dat hij zegt: "Ik kan me niet meer herinneren dat ik je mijn nummer heb gegeven, blabla...." Dus ik kan hem niet meer bereiken, maar ik moet nog wel met hem uitgaan. Ik heb alleen nog meer darts gedaan met hem, de rest moet ik nog doen. Ik heb hem al op verschillende tijden gebeld, verschillende dagen. Ook de tijden die op wikigta staan, maar ik krijgt altijd zijn voicemail. Wat moet ik nu doen? Kan ik niet meer met hem uitgaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Als ik Packie bel, dan krijg ik steeds zijn voicemail dat hij zegt: "Ik kan me niet meer herinneren dat ik je mijn nummer heb gegeven, blabla...." Dus ik kan hem niet meer bereiken, maar ik moet nog wel met hem uitgaan. Ik heb alleen nog meer darts gedaan met hem, de rest moet ik nog doen.Ik heb hem al op verschillende tijden gebeld, verschillende dagen. Ook de tijden die op wikigta staan, maar ik krijgt altijd zijn voicemail. Wat moet ik nu doen? Kan ik niet meer met hem uitgaan? Heb ik ook, als hij jou belt moet je met hem uitgaan, en als die "date" Succesvol is kun je hem geloof ik wel bellen. en neemt ie wel op,je hebt denk ik een te laag Rescpect. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
__* Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Hij belt me dus ook nooit Ik heb bij like 48% en bij respect 66%, moet ik maar gewoon blijven wachten dan totdat hij mij belt? Of kan het ook een bug zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Heb jeje Mobiel niet op Sleep Mode? Het kan een bug zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
__* Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Nee, daar heb ik hem nooit op staan. Ik word wel gewoon gebeld door Roman en Little Jacob enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Nee, daar heb ik hem nooit op staan. Ik word wel gewoon gebeld door Roman en Little Jacob enzo. Ok, dan heb ik geen idee. Ohh.. Waar bel je hem? Gewoon Call of ook echt Bowlen bijvoorbeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
__* Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Ik deed het eerst steeds met bowlen, ik heb nu gewoon Call gedaan (ook met verschillende tijden, steeds even gesaved) maar ik krijg weer diezelfde voicemail. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Ik deed het eerst steeds met bowlen, ik heb nu gewoon Call gedaan (ook met verschillende tijden, steeds even gesaved) maar ik krijg weer diezelfde voicemail. Als je gewoon 'Call' gebruikt, dan zal het niet lukken. 'Call' dient voor de storyline. Om met hem uit te gaan moet je echt in je mobiel een activiteit kiezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Ik deed het eerst steeds met bowlen, ik heb nu gewoon Call gedaan (ook met verschillende tijden, steeds even gesaved) maar ik krijg weer diezelfde voicemail. Oh.. nou maar dan weet ik het niet. Srry dat ik je niet verder kan helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
__* Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Maakt niet uit, toch bedankt Ik hoop dat er iemand anders is die het wel weet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Ik deed het eerst steeds met bowlen, ik heb nu gewoon Call gedaan (ook met verschillende tijden, steeds even gesaved) maar ik krijg weer diezelfde voicemail. Als je gewoon 'Call' gebruikt, dan zal het niet lukken. 'Call' dient voor de storyline. Om met hem uit te gaan moet je echt in je mobiel een activiteit kiezen. Dit werd al eerder gezegd, maar weet jij misschien een andere oplossing? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Ik deed het eerst steeds met bowlen, ik heb nu gewoon Call gedaan (ook met verschillende tijden, steeds even gesaved) maar ik krijg weer diezelfde voicemail. Als je gewoon 'Call' gebruikt, dan zal het niet lukken. 'Call' dient voor de storyline. Om met hem uit te gaan moet je echt in je mobiel een activiteit kiezen. Dit werd al eerder gezegd, maar weet jij misschien een andere oplossing? Moet je nog missies doen voor Packie? Misschien moet je die doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Ik heb alle missies voor PAckie gedaan, alleen heb precies hetzelfde, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
__* Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Nee, ik heb ook al alle missies voor hem gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Nee, ik heb ook al alle missies voor hem gedaan. Dan weet ik het echt helemaal niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.