Jump to content

Ik kan niet uitgaan met Packie


__*

Recommended Posts

Als ik Packie bel, dan krijg ik steeds zijn voicemail dat hij zegt: "Ik kan me niet meer herinneren dat ik je mijn nummer heb gegeven, blabla...." Dus ik kan hem niet meer bereiken, maar ik moet nog wel met hem uitgaan. Ik heb alleen nog meer darts gedaan met hem, de rest moet ik nog doen.

Ik heb hem al op verschillende tijden gebeld, verschillende dagen. Ook de tijden die op wikigta staan, maar ik krijgt altijd zijn voicemail.

Wat moet ik nu doen? Kan ik niet meer met hem uitgaan? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik Packie bel, dan krijg ik steeds zijn voicemail dat hij zegt: "Ik kan me niet meer herinneren dat ik je mijn nummer heb gegeven, blabla...." Dus ik kan hem niet meer bereiken, maar ik moet nog wel met hem uitgaan. Ik heb alleen nog meer darts gedaan met hem, de rest moet ik nog doen.

Ik heb hem al op verschillende tijden gebeld, verschillende dagen. Ook de tijden die op wikigta staan, maar ik krijgt altijd zijn voicemail.

Wat moet ik nu doen? Kan ik niet meer met hem uitgaan? :?

Heb ik ook, als hij jou belt moet je met hem uitgaan, en als die "date" Succesvol is kun je hem geloof ik wel bellen. en neemt ie wel op,je hebt denk ik een te laag Rescpect.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed het eerst steeds met bowlen, ik heb nu gewoon Call gedaan (ook met verschillende tijden, steeds even gesaved) maar ik krijg weer diezelfde voicemail.

Als je gewoon 'Call' gebruikt, dan zal het niet lukken. 'Call' dient voor de storyline. Om met hem uit te gaan moet je echt in je mobiel een activiteit kiezen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed het eerst steeds met bowlen, ik heb nu gewoon Call gedaan (ook met verschillende tijden, steeds even gesaved) maar ik krijg weer diezelfde voicemail.

Oh.. nou maar dan weet ik het niet. Srry dat ik je niet verder kan helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed het eerst steeds met bowlen, ik heb nu gewoon Call gedaan (ook met verschillende tijden, steeds even gesaved) maar ik krijg weer diezelfde voicemail.

Als je gewoon 'Call' gebruikt, dan zal het niet lukken. 'Call' dient voor de storyline. Om met hem uit te gaan moet je echt in je mobiel een activiteit kiezen. :Y

Dit werd al eerder gezegd, maar weet jij misschien een andere oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed het eerst steeds met bowlen, ik heb nu gewoon Call gedaan (ook met verschillende tijden, steeds even gesaved) maar ik krijg weer diezelfde voicemail.

Als je gewoon 'Call' gebruikt, dan zal het niet lukken. 'Call' dient voor de storyline. Om met hem uit te gaan moet je echt in je mobiel een activiteit kiezen. :Y

Dit werd al eerder gezegd, maar weet jij misschien een andere oplossing?

Moet je nog missies doen voor Packie? Misschien moet je die doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...