pascal.nijhuis Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Hallo ik heb een vraagje heeft iemand als is een keer het probleempje gehad van directx9 videocard requerid? Met GTA IV Zoja wat is de oplossing hier van? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Hallo ik heb een vraagje heeft iemand als is een keer het probleempje gehad van directx9 videocard requerid? Met GTA IV Zoja wat is de oplossing hier van? Je hebt hier al een Topic over geplaatst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Waarom maak je 2 topic aan over dit onderwerp? Je videokaart is niet voldoende, en de kaart kun je er gewoon uithalen en er een andere inzetten. Of heb je er überhaupt geen kaart inzitten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
headhunterke Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Ik sluit me aan bij de rest, en leer ook eens een behoorlijke zin opbouwen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pascal.nijhuis Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Zoals ik al zeg Ik heb al een keer een card er in gedaan en het werrkt nog niet. ooke van 512 MB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Het zou wel mooi zijn hé, als elke 512MB videokaart GTA kan draaien. Maar helaas is dat niet zo. Je hebt gewoon echt een stevige kaart nodig om IV te draaien. Die heb je niet dus je hebt gewoon pech. Je kan overigens gewoon een nieuwe kaart kopen hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Dan haal je die oude er toch weer uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.