Jump to content

Achievement: SightSeer


NickOwnage

Recommended Posts

Er zijn 5 helikopter-landingsplaatsen, duidelijk herkenbaar door de gele H met een gele cirkel daar omheen. Op elke plek kan een Helitours Maverick verschijnen, welke je allemaal minstens 1x moet gebruiken voor een toertje. De trip zelf kan je eventueel overslaan ... $150 en je zag niets. :7 Maar als er op 'n bepaalde plek nog geen heli staat zal je dus even weg moeten gaan en weer terug komen. Net zolang totdat die er wel staat, probeer ook van verschillende kanten te komen rijden / vliegen. Succes ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet beter zoeken man

Waar slaat dit nou weer op? :? De Helitour helikopters staan altijd bij Helitour, soms zijn ze idd weg. Kom dan een paar uur later in-game dan. Dan kom je terug, dan zal de andere Helitour helikopter er wel staan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet beter zoeken man

Waar slaat dit nou weer op? :? De Helitour helikopters staan altijd bij Helitour, soms zijn ze idd weg. Kom dan een paar uur later in-game dan. Dan kom je terug, dan zal de andere Helitour helikopter er wel staan. :)

het slaat op dat ie dus beter moet zoeken en dat ie ze dan wel vind

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet beter zoeken man

Waar slaat dit nou weer op? :? De Helitour helikopters staan altijd bij Helitour, soms zijn ze idd weg. Kom dan een paar uur later in-game dan. Dan kom je terug, dan zal de andere Helitour helikopter er wel staan. :)

het slaat op dat ie dus beter moet zoeken en dat ie ze dan wel vind

Hij weet de plaats al, maar hij moet op een ander tijdstip terugkomen ;) (ps. is gister niet een bericht van mij verwijderd in dit topic? want ik dacht dat ik er eentje had geplaatst maar ik herinner niet dat ik hem had verwijderd... :S)

Bewerkt: door TahR78
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...