NickOwnage Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Ik wil de Achievement Sightseer halen, alleen ik heb er maar 3 helitours helicopters gezien. Waar zijn de 2 overigen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Ik wil de Achievement Sightseer halen, alleen ik heb er maar 3 helitours helicopters gezien.Waar zijn de 2 overigen? Die staan er af en toe, dus niet altijd. Je zal later eens moeten teruggaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GICE Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Je moet beter zoeken man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Er zijn 5 helikopter-landingsplaatsen, duidelijk herkenbaar door de gele H met een gele cirkel daar omheen. Op elke plek kan een Helitours Maverick verschijnen, welke je allemaal minstens 1x moet gebruiken voor een toertje. De trip zelf kan je eventueel overslaan ... $150 en je zag niets. Maar als er op 'n bepaalde plek nog geen heli staat zal je dus even weg moeten gaan en weer terug komen. Net zolang totdat die er wel staat, probeer ook van verschillende kanten te komen rijden / vliegen. Succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Je moet beter zoeken man Waar slaat dit nou weer op? De Helitour helikopters staan altijd bij Helitour, soms zijn ze idd weg. Kom dan een paar uur later in-game dan. Dan kom je terug, dan zal de andere Helitour helikopter er wel staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 9 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Ok, bedankt iedereen! Ik zal het proberen! Ik bewerk dit bericht wel als ik de Achievement gehaald heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Succes ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Handig dat ik dit nu lees want ik dacht dat er maar 3 heli's waren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GICE Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Je moet beter zoeken man Waar slaat dit nou weer op? De Helitour helikopters staan altijd bij Helitour, soms zijn ze idd weg. Kom dan een paar uur later in-game dan. Dan kom je terug, dan zal de andere Helitour helikopter er wel staan. het slaat op dat ie dus beter moet zoeken en dat ie ze dan wel vind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 (bewerkt) Je moet beter zoeken man Waar slaat dit nou weer op? De Helitour helikopters staan altijd bij Helitour, soms zijn ze idd weg. Kom dan een paar uur later in-game dan. Dan kom je terug, dan zal de andere Helitour helikopter er wel staan. het slaat op dat ie dus beter moet zoeken en dat ie ze dan wel vind Hij weet de plaats al, maar hij moet op een ander tijdstip terugkomen (ps. is gister niet een bericht van mij verwijderd in dit topic? want ik dacht dat ik er eentje had geplaatst maar ik herinner niet dat ik hem had verwijderd... :S) Bewerkt: 9 januari 2009 door TahR78 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.