Mr.stickz Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Ik druk op ryders place dan ga ik naar het game en hij valt voor bij de marker?! Dit gebeurd bij meer dan de helft van de plaatsen?! EN de belangrijkste staat er niet bij... LIBERTY CITY! help plies? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Je kan alleen succesvol van het ene naar het andere interieur zolang deze interieurs zich in dezelfde hemel bevinden. Je kan dus niet van een interieur in hemel A naar een interieur in hemel B gaan. Wil je dus naar Liberty City dan zal je eerst naar een interieur moeten gaan wat zich dezelfde hemel bevindt als Liberty City. Succes [Meer informatie.] Voorbeeld: je wilt naar Liberty City. Kijk eerst in welke hemel dat "interieur" zich bevindt, in dit geval hemel E. Ga dan naar een interieur in hemel E wat gewoon toegankelijk is, bijvoorbeeld de SubUrban winkel. Teleporteer dan vanuit de SubUrban naar Liberty City. En voila! EN de belangrijkste staat er niet bij... LIBERTY CITY!Dat jij het interieur van Liberty City de belangrijkste vindt wil niet zeggen dat dit dé belangrijkste is. ... En de coördinaten staan gewoon op WikiGTA, dus ik snap je probleem niet zo. Je kan die locatie toch gewoon zelf toevoegen. [meer informatie] PS Zorg er wel voor dat de coördinaten goed staan ingesteld, één foutje in de coördinaten en je kan volledig ergens anders belanden. Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 9 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Je kan alleen succesvol van het ene naar het andere interieur zolang deze interieurs zich in dezelfde hemel bevinden. Je kan dus niet van een interieur in hemel A naar een interieur in hemel B gaan. Wil je dus naar Liberty City dan zal je eerst naar een interieur moeten gaan wat zich dezelfde hemel bevindt als Liberty City. Succes [Meer informatie.] Voorbeeld: je wilt naar Liberty City. Kijk eerst in welke hemel dat "interieur" zich bevindt, in dit geval hemel E. Ga dan naar een interieur in hemel E wat gewoon toegankelijk is, bijvoorbeeld de SubUrban winkel. Teleporteer dan vanuit de SubUrban naar Liberty City. En voila! EN de belangrijkste staat er niet bij... LIBERTY CITY!Dat jij het interieur van Liberty City de belangrijkste vindt wil niet zeggen dat dit dé belangrijkste is. ... En de coördinaten staan gewoon op WikiGTA, dus ik snap je probleem niet zo. Je kan die locatie toch gewoon zelf toevoegen. [meer informatie] PS Zorg er wel voor dat de coördinaten goed staan ingesteld, één foutje in de coördinaten en je kan volledig ergens anders belanden. das de probleem as ik in de ganton gym naar regts naast het stadion ga in die marker dan de warehouse enzo en nog staat ie dr niet bij... maar as ik op straat loop en doe ryders place dan teleport ie vlak voor de marker... oftewel je valt naa beneden boven op ryders house.... Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 (bewerkt) das de probleem as ik in de ganton gym naar regts naast het stadion ga in die marker dan de warehouse enzo en nog staat ie dr niet bij... maar as ik op straat loop en doe ryders place dan teleport ie vlak voor de marker... oftewel je valt naa beneden boven op ryders house....En dat is nu juist datgene wat je niet moet doen. Ik heb er een hekel aan om mijzelf te moeten herhalen, dus doe ik dat ook nu niet. Lees nogmaals aandachtig m'n vorige post. Ik heb het niet over de Ganton Gym of over markers etc. etc. etc. Dat heeft niets te maken met de Place Manager - dan gaat het juist fout. Nogmaals: lees aandachtig m'n vorige post, neem je tijd. PS Als je sneller geholpen wilt worden ga dan niet gelijk weg van dit forum nadat je gepost hebt. We zijn nu een dag verder en je bent alweer vertrokken, op die manier kan het nog dagen duren, zeker als je mij niet blijft begrijpen. Bewerkt: 9 januari 2009 door _KoE_Mzungu Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 12 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 (bewerkt) das de probleem as ik in de ganton gym naar regts naast het stadion ga in die marker dan de warehouse enzo en nog staat ie dr niet bij... maar as ik op straat loop en doe ryders place dan teleport ie vlak voor de marker... oftewel je valt naa beneden boven op ryders house....En dat is nu juist datgene wat je niet moet doen. Ik heb er een hekel aan om mijzelf te moeten herhalen, dus doe ik dat ook nu niet. Lees nogmaals aandachtig m'n vorige post. Ik heb het niet over de Ganton Gym of over markers etc. etc. etc. Dat heeft niets te maken met de Place Manager - dan gaat het juist fout. Nogmaals: lees aandachtig m'n vorige post, neem je tijd. PS Als je sneller geholpen wilt worden ga dan niet gelijk weg van dit forum nadat je gepost hebt. We zijn nu een dag verder en je bent alweer vertrokken, op die manier kan het nog dagen duren, zeker als je mij niet blijft begrijpen. ok ik heb geprobeerd wat je zei maar tevergeefs... ik weet dus niet hoe ik in hemel C kom om naar Ryders house te kunnen... maar ik begrijp je wel. EDIT: en de reden dat ik niet zo vaak online ben is dat ik gewoon weg geen tijd heb ik heb deze week alleen al iets van 20 psp's 5 nokia's en 3 iphone's te hacken en ik werk ook nog dus.... (voor de duidelijkheid dit is GEEN aanval) Bewerkt: 12 januari 2009 door Mr.stickz Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 (bewerkt) ok ik heb geprobeerd wat je zei maar tevergeefs... ik weet dus niet hoe ik in hemel C kom om naar Ryders house te kunnen... maar ik begrijp je wel. Zoals je >>hier<< kan zien zijn er meerdere interiors in hemel C, waaronder de kapsalon van Reece. Dat is de kapper waarin je je eerste kapsel koopt in de missie Ryder. Loop dus eerst die kapperszaak in en teleporteer daarvandaan naar het huis van Ryder. Succes PS Of via de stripclub The Pig Pen. Edit: Maak dus gebruik van de interiors die je vanuit het speelveld kan betreden om in de hemel terecht te komen waarin het interieur ligt dat jij wilt bezoeken. Op WikiGTA is er voor elke hemel een kaart met de locaties en een lijst met interiors te vinden die in die hemel aanwezig zijn. Door te klikken op de naam van een interior kom je op de pagina van dat interior alwaar je de coördinaten kan vinden. Deze coördinaten kan je dan weer toevoegen aan de Place Manager. Tip: zet bij de omschrijving in Place Manager de letter v/d hemel erbij. Bewerkt: 12 januari 2009 door _KoE_Mzungu Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Zoals je >>hier<< kan zien zijn er meerdere interiors in hemel C, waaronder de kapsalon van Reece. Dat is de kapper waarin je je eerste kapsel koopt in de missie Ryder. Loop dus eerst die kapperszaak in en teleporteer daarvandaan naar het huis van Ryder. Succes PS Of via de stripclub The Pig Pen. Edit: Maak dus gebruik van de interiors die je vanuit het speelveld kan betreden om in de hemel terecht te komen waarin het interieur ligt dat jij wilt bezoeken. Op WikiGTA is er voor elke hemel een kaart met de locaties en een lijst met interiors te vinden die in die hemel aanwezig zijn. Door te klikken op de naam van een interior kom je op de pagina van dat interior alwaar je de coördinaten kan vinden. Deze coördinaten kan je dan weer toevoegen aan de Place Manager. Tip: zet bij de omschrijving in Place Manager de letter v/d hemel erbij. ok ik vat het nu en nu wekrt die wel thx man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.