Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Description: met deze mod word je auto licht een stuk feller. makkelijk voor misies in de nacht. :)

wat heb ik verandert?: van de auto de koplamp, de achterlicht, ook de sirenes van de politie auto's en ambulance

How to install this mod:

0. Backup the file that you replace, always.

1. Be sure that you can play with mods

http://www.thegtaplace.com/downloads/category.php?id=82 this link is for tools so you can play with mods

2. Copy visualSettings.dat file in ..\common\data\ folder.

3. Enjoy!

GTA IV brighter light mod!

gtaivlightha3.jpg

w1280.png

GTA IV bright light 2#

gtaivlight2rd6.jpg

w1280.png

GTA IV bright light 3# Blue

lightmodbluepj0.jpg

w1280.png

GTA IV bright light #4 lightblue

lightmodbluelightar1.jpg

w1280.png

GTA IV brighter light mod!

GTA IV bright light 2#

GTA IV bright light #3 Blue

GTA IV bright light #4 LightBlue

ok heb heb zojuist mod 4 erop gezet dezen zorgt ervoor dat je mooie licht blauwe koplampen hebt..

NEW: de blauwe licht mod ook is deze is lichter en blauw deze is gemaakt op aanvraag van ineemoney.

GTA IV brighter light mod is also downloadable at http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=3572

Ps. laat me maar weten als je het licht te fel of nog steeds te donker vind, ook zal ik nog meer kleure maken ...

Bewerkt: door Tix
Geplaatst:

Er was al iemand anders die zo'n mod had gemaakt... Mania-92 dacht ik. En waarom is de helft in het Engels? En volgende keer kan je gewoon al je mods in één topic plaatsten, in plaats van álle losse, kleine mods apart zetten.

Geplaatst:
Er was al iemand anders die zo'n mod had gemaakt... Mania-92 dacht ik. En waarom is de helft in het Engels? En volgende keer kan je gewoon al je mods in één topic plaatsten, in plaats van álle losse, kleine mods apart zetten.

ik heb het gezien dat hij ook zo iets heeft gemaakt maar jammer voor hem ik was eerder ;) die van mij staan ook op thegtaplace en codenamegta en gtaforum.com

Geplaatst: (bewerkt)

Erhm... Hij had het eerder gepost hoor...

Verder kan ik er dus niet veel over zeggen, omdat het al bestaat én... Er gewoon niet veel over te zeggen is. Probeer meer te variëren ;) Rare textures, andere kleuren...

Bewerkt: door Beagle
  • 5 maanden later...
Geplaatst:
Erhm... Hij had het eerder gepost hoor...

Verder kan ik er dus niet veel over zeggen, omdat het al bestaat én... Er gewoon niet veel over te zeggen is. Probeer meer te variëren ;) Rare textures, andere kleuren...

Ja ik meer behoefte aan het veranderen van de sirene(geluid en kleur) van de politie.

of hoe je de sirene op andere auto's kan zetten (met geluid en licht)

(sorry dat het niet bij het forum past maar ik heb dit echt nodig en ik kan het nergens vinden)

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...