Tix Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Met deze script zal de politie je negeren. en als je wanted sterren krijgt zullen deze verdwijnen in een seconde. de script zal automatisch worden gestart als je je game start. GTAIV NoPolice! ook te downloaden op: http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=3541 als je problemen er mee hebt mail me dan (of dat er iets anders is): Tix.secretx (at) hotmail DOT com of reply gewoon Reageren
kingara Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 ik heb het in mijn gta iv map gestop maar hij werkt niet ik heb nog steeds politie achter mij en het gaat niet weg helllpppp Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Deze persoon is niet actief op het forum, maar hij post wel een script waarbij je geen politie meer zou moeten hebben. Iemand test het en het doet het niet. Natuurlijk is het mogelijk dat het verkeerd geïnstalleerd is. Maar misschien heeft iemand anders hier een idee? Reageren
Tix Geplaatst: 10 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Deze persoon is niet actief op het forum, maar hij post wel een script waarbij je geen politie meer zou moeten hebben. Iemand test het en het doet het niet. Natuurlijk is het mogelijk dat het verkeerd geïnstalleerd is. Maar misschien heeft iemand anders hier een idee? Dit komt omdat ik geen mods meer maak dit was 1 van mijn eerste mods. maar ik weet niet of hij nog werkt omdat Alice werkt op gta versie 1.1 maar deze functie zit tegenwoordig ook in native trainers. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.