Jump to content

Gta IV vs SR2


jeromegtafan

Recommended Posts

Gta iv of Saints row 2 ,welke vind/lijkt jou het beste post het hier. ^_^

mijn mening

als ik eerlijk mag zijn vindt ik gta iv mooiere grafics hebben saints row 2 laat me denken aan san andreas alleen jammer is dat er nog zoveel bugs in gta iv zitten.

Bewerkt: door jeromegtafan
Link to comment
Delen op andere websites

Vóór de release van Saints Row 2 wilde ik hem wel graag hebben, maar uiteindelijk niet gekocht wegens de graphics e.d.

Grand Theft Auto IV vindt ik persoonlijk beter qua graphics én verhaal. Alleende fun die in Saints Row 2 zit mis ik soms in GTA IV.

En misschien is het handig om voortaan de zoekmachine te gebuiken, dan kom je namelijk een aantal interessante topics tegen:

- Gta IV vs Saints Row 2

- gta4 vs. saints row

- Saints row en GTA SA

- GTA San Andreas VS GTA IV!

Link to comment
Delen op andere websites

De grapighs zijn inderdaad veel beter en er zit een betere verhaallijn bij. Maar zoals gezegd is er bij SR2 veel meer fun vooral die gebouwen die omlaag kunnen XD :tu: .. maar ik zou toch voor gta kiezen want reality gaat voor fun.

Dus GTA IV Is in mijn ogen het best

Link to comment
Delen op andere websites

natuurlijk gta iv :Y saints row is meer een fun game dan een vette game gta iv daarintegen is zowel als fun en ook vet dus mijn antwoord is gtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagt

agtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagtagta

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...