GTA_123 Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Hello again, Ik wil m'n wijzigingen van options opslaan, maar wanneer ik m'n spel opnieuw opstart, doen mijn wijzigingen het niet Wat is hier de oorzaak?? Reageren
Dinkydau Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Wat probeer je te wijzigen? Er zijn instellingen die mogelijk niet ingesteld kunnen worden omdat de hardware de instelling niet aankan. Hierbij dacht ikzelf als voorbeeld aan de resolutie van het beeldscherm. Verder, ik dacht dat de opties ook konden verschillen per opgeslagen spel, per savegame. De instellingen van de opties zitten in het bestand gta_sa.set, in de map "...mijn documenten/GTA San andreas user files", net als de savegames. Misschien heb je daar nog wat aan. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Verwijder eens het bestandje 'gta_sa.set' uit je 'Gta: San Andreas User Files'. Deze bevindt zich normaal gezien in 'Mijn Documenten'. [Zoals Dinkydau al zei. ]Als dit niet helpt, herinstalleer San Andreas dan eens. Misschien is er iets in je SA aangepast waardoor je instellingen niet worden opgeslagen, en dan is herinstalleren de oplossing. Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.