Jump to content

Geen textures gta 4 pc.


backslash

Recommended Posts

hallo allemaal

ik heb 2 dagen geleden gta 4 voor de pc gekocht installatie liep vlekkeloos. maar toen ik wou spelen ging het fout, ik zag geen gebouwen ze waren onzichtbaar , ikkon alleen mij zelf zien en de auto waar ik in zit

gta4dc9.th.jpg

mijn instellingen staan zo, en als ik op lagere resolutie speelt verhelpt dat et ook niet.

gta42xr0.th.jpg

Dit zijn mijn laptop specificaties.

Systeem: Dell XPS M1710 (Red color lid)

Processor: Intel Core Duo T2400 (2.16 GHz)

geheugen: 2GB @ 667MHz -

harde schijf: 160GB

videokaart: NVIDIA GeForce Go 7950 GTX 512mb ddr

ik draai op windows xp sp3, videokaart is up to date , de patch van gta4 is geinstalleerd via live, computer is up to date.

ik heb overal op het web gezocht maar ik kon nergens wijs uit, zo iemand hier weten wat dit zou kunnen zijn , mijn laptop zou het spelmoeten aan kunnen.

alvats bedankt, Roy

Link to comment
Delen op andere websites

Als eerste wil ik je bedanken voor je goede startpost, eindelijk eens iemand die fatsoenlijk de tijd neemt om zijn probleem uit te leggen en zoveel mogelijk informatie probeert te geven, :tu:

Ik zie dat je wel op een erg hoge resolutie speelt voor jou PC specificaties, lukt het ook niet met een stuk lagere resolutie zoals 1200x800? en zo te zien speel je met een los beeldscherm aangezien je zo'n hoge resolutie probeert te gebruiken?

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Als eerste wil ik je bedanken voor je goede startpost, eindelijk eens iemand die fatsoenlijk de tijd neemt om zijn probleem uit te leggen en zoveel mogelijk informatie probeert te geven, :tu:

Ik zie dat je wel op een erg hoge resolutie speelt voor jou PC specificaties, lukt het ook niet met een stuk lagere resolutie zoals 1200x800? en zo te zien speel je met een los beeldscherm aangezien je zo'n hoge resolutie probeert te gebruiken?

bedankt voor je snelle reactie , ik heb het net op 1024*768 en 1280*800 geprobeerd , het maakt geen verschil.

nee ik heb geen los beeldscherm, gewoon mijn laptop beeldscherm 17" widescreen.

roy

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn idd problemen met de 7900 series

GTA IV PC – 7900 Series Driver Issue

Nvidia 7900 Series

There is a bug in the current Nvidia Forceware drivers for 7900 series cards that keeps the game from rendering beyond the far plane as show in the image below. NVidia is working on releasing a new driver as soon as possible. Please contact NVidia support for more information, check out the GTA forums for current driver discussions, and check the Rockstar support page frequently for updates.

als het goed is moeten deze drivers dat oplossen:

http://nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn idd problemen met de 7900 series
GTA IV PC – 7900 Series Driver Issue

Nvidia 7900 Series

There is a bug in the current Nvidia Forceware drivers for 7900 series cards that keeps the game from rendering beyond the far plane as show in the image below. NVidia is working on releasing a new driver as soon as possible. Please contact NVidia support for more information, check out the GTA forums for current driver discussions, and check the Rockstar support page frequently for updates.

als het goed is moeten deze drivers dat oplossen:

http://nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html

ik kan beide drivers niet installeren voor xp.

driverax0.th.jpg

mijn videokaart is Nvidia GeForce Go 7950 GTX 512mb ddr

roy

Link to comment
Delen op andere websites

probeer eens om al je drivers van je grafische kaart eraf te halen, dus alles wat van nvidia is eraf halen, pc herstarten en dan probeer je eens die speciale drivers erop te zetten, mocht het niet lukken zet je de andere drivers weer erop.

Link to comment
Delen op andere websites

probeer eens om al je drivers van je grafische kaart eraf te halen, dus alles wat van nvidia is eraf halen, pc herstarten en dan probeer je eens die speciale drivers erop te zetten, mocht het niet lukken zet je de andere drivers weer erop.

hoe haal ik al mijn drivers van mijn grafische kaart eraf ??

roy

Link to comment
Delen op andere websites

configuratiescherm > programmas toevoegen/verwijderen

daar zal het vast bij staan :)

i heb het verwijderd en die andere gerobeerd te installeren maar dat werkt niet.

wat kan ik hier verders tegen doen? want nu zit ik met een spel die waarschijnlijk kapot is

roy

Link to comment
Delen op andere websites

probleem met nvidia, als je via software in configuratiescherm drivers deinstalleert, vraagt hij je de PC opnieuw op te starten, hè???? mijn drivers zijn terug??? hoe kan dat nou??? ik heb ze toch gedeinstalleert??

nope, helaas niet, ze blijven op je PC staan, wat je ook doet, ik heb daarmee veel gekloot om over te stappen van 8600 gt naar 9800 gt.

enige oplossing, driver sweeper gebruiken. (op eigen risico)

Link to comment
Delen op andere websites

Een laptop is ook niet bepaald een goede game machine, laat ik daarmee beginnen.

Ik had gisteren iemand met hetzelfde probleem geholpen, hier word namelijk niet alles in het gehuegen geladen.

Ik kan niet met zekerheid vertellen dat het werkt.

Zet in de graphics settings alles behalve detail distance en view distance op zijn laagst, dus resolutie op 800×600

Save het en verlaat het spel, maak een bestand in je gta folder genaamd commandline.txt, we gaan gta4 namelijk misleiden. Zet in deze file -height (aant pixels) -width (aantal pixels) -availablevidmem (multiplier), zet in de eerste 2 de resolutie en in de laatste kun je je videogeheugen vermedigvuldigen. Als gta4 dus 512mb aangeeft kun je door 2.0 in te vullen hem laten denken dat je 1gb geheugen hebt. save dit textbestand en start gta4, als het goed is word alles weergegeven en is de resolutie zichtbaar beter.

hier is meer info en ook een directx fix: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=384473

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...