Jump to content

Windows LIVE Save & Stats


mm1992

Recommended Posts

Hallo,

Heb gister de story van GTA4 uitgespeeld en nu een vraagje.

Als ik me PC opnieuw wil installeren, blijft de save dan behouden door Games For Windows(Windows Live) of word deze gedelete? en blijven me acievements dan behouden of ook niet?

Heb wel van iemand wat info maar behoud ik daar alles wel mee :

1) Kopieer de map "XLive" of maak een backup zodat je hem laten weer kan gebruiken

Op XP : "C:\Documents and Settings\Systeemnaam\Local Settings\Application Data\Microsoft\XLive"

Op Vista : "C:\Users\Systeemnaam\appdata\Local\Microsoft\XLive"

2) Na een nieuwe installatie bestaat je save nog steeds en kan je verder waar je gebleven was.

en

Kan ik online ergens me stats zien van GTA4 aan me vrienden op school?

GR Marijn

Link to comment
Delen op andere websites

Je eerste vraag weet ik niet, maar de 2e wel.

Log in op www.xbox.com. Ik weet het, het klinkt raar, maar Games for Windows is ook xbox. Op die site log je in en kun je al je achievments en gamerscore bekijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het op diverse forums gevraagd. Op GTAForums.com vertelde ze me dat het niet mogelijk was als je van besturingssysteem verwisselde om je savegames te behouden. Wel wanneer je de Xlive Wrapper gebruikt. Maar aan die Xlive Wrapper zit als groot minpunt dat je niet meer online kan, omdat die dan geblokkeerd wordt.

Misschien de Wrapper van Flitskikker? :)

Deze vraag worstel ik best wel mee, maar de achievements kun je zoals Sprunk al zegt op xbox.com bekijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het op diverse forums gevraagd. Op GTAForums.com vertelde ze me dat het niet mogelijk was als je van besturingssysteem verwisselde om je savegames te behouden. Wel wanneer je de Xlive Wrapper gebruikt. Maar aan die Xlive Wrapper zit als groot minpunt dat je niet meer online kan, omdat die dan geblokkeerd wordt.

Misschien de Wrapper van Flitskikker? :)

Deze vraag worstel ik best wel mee, maar de achievements kun je zoals Sprunk al zegt op xbox.com bekijken.

Das dan best stom gedaan, dat als je windows opnieuw installed je save weg is en weer overnieuw kan beginnen. Zullen de achievements ook wel weg zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...