grasmanek94 Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 (bewerkt) Oke.. dus ik ben op een serwer een admin en er is geen kommando voor een host ban... ik wil graag dat iemand mij een link geeft waar zo'n SCRIPT is aub.. altijd komen dezelfde cheaters terug en niemand van ons kan er iets aan doen :'( onze serwer staat voor 0 cheats maar ja.. je weet het zelf.. trekt altijd cheaters aan.. de serwer is een van sde populairste op SAMP. wij komen mischien bij de official teregt. Dus wil iemand alstublief een host ban script maken?.. dus bv commando: /banh id reason ik leg een beetje uit: de player die speelt heeft ip: 80.161.55.55 hij word geband.. zijn ip verandert... naar: 80.161.56.65 (bv) dus ik wil dat de ban script de eerste 2 vakken bant duz zoiets: banned: 80.161.***.*** Alvast bedankt ik neem amx en pwn aan het maakt niks uit.. als het maar werkt. BTW... in de samp.ban en /rcon baip 255.255.*.* (met steretjes ) wrkt niet :/ Bewerkt: 9 januari 2009 door grasmanek94 Reageren
Cloud Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Oke.. dus ik ben op een serwer een admin en er is geen kommando voor een host ban...ik wil graag dat iemand mij een link geeft waar zo'n SCRIPT is aub.. altijd komen dezelfde cheaters terug en niemand van ons kan er iets aan doen :'( onze serwer staat voor 0 cheats maar ja.. je weet het zelf.. trekt altijd cheaters aan.. de serwer is een van sde populairste op SAMP. wij komen mischien bij de official teregt. Dus wil iemand alstublief een host ban script maken?.. dus bv commando: /banh id reason ik leg een beetje uit: de player die speelt heeft ip: 80.161.55.55 hij word geband.. zijn ip verandert... naar: 80.161.56.65 (bv) dus ik wil dat de ban script de eerste 2 vakken bant duz zoiets: banned: 80.161.***.*** Alvast bedankt ik neem amx en pwn aan het maakt niks uit.. als het maar werkt. BTW... in de samp.ban en /rcon baip 255.255.*.* (met steretjes ) wrkt niet :/ Emmm, zijn er niet meer mensen met 80.161 dan alleen die persoon? Anders ban je heel veel mensen zonder reden Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 9 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Oke.. dus ik ben op een serwer een admin en er is geen kommando voor een host ban...ik wil graag dat iemand mij een link geeft waar zo'n SCRIPT is aub.. altijd komen dezelfde cheaters terug en niemand van ons kan er iets aan doen :'( onze serwer staat voor 0 cheats maar ja.. je weet het zelf.. trekt altijd cheaters aan.. de serwer is een van sde populairste op SAMP. wij komen mischien bij de official teregt. Dus wil iemand alstublief een host ban script maken?.. dus bv commando: /banh id reason ik leg een beetje uit: de player die speelt heeft ip: 80.161.55.55 hij word geband.. zijn ip verandert... naar: 80.161.56.65 (bv) dus ik wil dat de ban script de eerste 2 vakken bant duz zoiets: banned: 80.161.***.*** Alvast bedankt ik neem amx en pwn aan het maakt niks uit.. als het maar werkt. BTW... in de samp.ban en /rcon baip 255.255.*.* (met steretjes ) wrkt niet :/ Emmm, zijn er niet meer mensen met 80.161 dan alleen die persoon? Anders ban je heel veel mensen zonder reden jah... okee.. ik wil deze script + blackadd.. dus bv /ban of /blackadd playername reason.. maar als het niet lukt kan het niet anders.... btw.. zou ik naar diegene isp kunnen bellen? hoe bel ik naar een isp? of mischien mailen? Reageren
ViceAgent Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 [...]jah... okee.. ik wil deze script + blackadd.. dus bv /ban of /blackadd playername reason.. maar als het niet lukt kan het niet anders.... btw.. zou ik naar diegene isp kunnen bellen? hoe bel ik naar een isp? of mischien mailen? Je kan de ISP altijd mailen of bellen. De vraag is echter of deze daadwerkelijk iets met je melding zal doen. ISPs zullen hun klanten niet zomaar waarschuwen of afsluiten (zeker niet naar aanleiding van cheaten). Ook persoonlijke gegevens zullen ze je absoluut niet verstrekken. Ik zou de ISP pas inlichten als er ernstige strafbare feiten gepleegd worden. In het geval van fraude of (grootschalige) spam bijvoorbeeld. Mocht je de ISP toch in willen lichten: voer het IP van de cheater in op een website zoals bijvoorbeeld deze. Onder het kopje "ISP" zul je de ISP van de persoon achter het IP vinden. Surf dan naar de website van de ISP. Daar zal je vaak een link zien staan naar de pagina waar je misbruik kan melden. In 90% van de gevallen kun je mailen naar abuse@ispnaam.nl. Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) heel erg bedankt dus oke.. isp mailen valt weg ..... dus ik heb een script nodig die een blackadd optie heeft en in het ergste geval range ban.... dus zo'n 65025 mensen worden gebant door die ene cheater..... dus ik heb liever deze commandos: /blackadd nickname 1-2 (1- kick 2- ban) reason /banh (banhost) 255.255 (de rest van het IP niet nodig.. denk ik.. met sterretjes lukt het niet om een range ban te geven...) of /banh 255.255.0.0 - 255.255.255.255 (ip from - ip to)(als dat zou kunnen zou ik heel blij zijn want dan kijk je welke vakken van zijn IP veranderen en dan ban je veel minder mensen dan met een gewone range ban) Bewerkt: 10 januari 2009 door grasmanek94 Reageren
MrKooKie Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Je zou eingelijk een soort IRC-ban script moeten zoeken. Als je iemand banned op IRC ban je zijn 'hostname'. Dus bijvoorbeeld. gebruiker@computernaam.provider.regiocode. In mijn geval zou dat iets in de zin van MrKooKie@CP12345678.roosendaal.ziggo.nl Ik heb echter geen idee, of zoiets bestaat of dat het überhaupt werkt, maar dit werkt perfect op alle IRC channels die ik beheer. Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Je zou eingelijk een soort IRC-ban script moeten zoeken. Als je iemand banned op IRC ban je zijn 'hostname'. Dus bijvoorbeeld. gebruiker@computernaam.provider.regiocode.In mijn geval zou dat iets in de zin van MrKooKie@CP12345678.roosendaal.ziggo.nl Ik heb echter geen idee, of zoiets bestaat of dat het überhaupt werkt, maar dit werkt perfect op alle IRC channels die ik beheer. heel erg bedankt.. dit help weer even een stap verder en is beter das 65k mensen bannen Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Je zou eingelijk een soort IRC-ban script moeten zoeken. Als je iemand banned op IRC ban je zijn 'hostname'. Dus bijvoorbeeld. gebruiker@computernaam.provider.regiocode.In mijn geval zou dat iets in de zin van MrKooKie@CP12345678.roosendaal.ziggo.nl Ik heb echter geen idee, of zoiets bestaat of dat het überhaupt werkt, maar dit werkt perfect op alle IRC channels die ik beheer. heel erg bedankt.. dit help weer even een stap verder en is beter das 65k mensen bannen vroeger waren er wel naam ban tools voor games maarja als ze zo ip changer programmatje gebruiken blijft het hellaas dwijlen met de kraan open , dus denk dat problem altijd nu wel zal wel blijven . er zijn er helaas altijd die niet zonder cheats kunnen spelen zelfs niet als ze met hun lego spelen............. Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 (bewerkt) Je zou eingelijk een soort IRC-ban script moeten zoeken. Als je iemand banned op IRC ban je zijn 'hostname'. Dus bijvoorbeeld. gebruiker@computernaam.provider.regiocode.In mijn geval zou dat iets in de zin van MrKooKie@CP12345678.roosendaal.ziggo.nl Ik heb echter geen idee, of zoiets bestaat of dat het überhaupt werkt, maar dit werkt perfect op alle IRC channels die ik beheer. heel erg bedankt.. dit help weer even een stap verder en is beter das 65k mensen bannen vroeger waren er wel naam ban tools voor games maarja als ze zo ip changer programmatje gebruiken blijft het hellaas dwijlen met de kraan open , dus denk dat problem altijd nu wel zal wel blijven . er zijn er helaas altijd die niet zonder cheats kunnen spelen zelfs niet als ze met hun lego spelen............. tja als ze bv liveunban gebruiken of een speciaal gemaakte voor SA:MP hide my ip 2008 / 09 dan helpt host ban niet eens. kan iemand dan aub een blackadd script maken? /blackadd P4TRYK 2 (ban.. 1 = kick) cheater BTW zou ik niet meschien zijn isp mogen vragen om bv naar het ip:port van de server te niet mogen verbinden? :S Bewerkt: 15 januari 2009 door grasmanek94 Reageren
WackoX Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Je zou eingelijk een soort IRC-ban script moeten zoeken. Als je iemand banned op IRC ban je zijn 'hostname'. Dus bijvoorbeeld. gebruiker@computernaam.provider.regiocode.In mijn geval zou dat iets in de zin van MrKooKie@CP12345678.roosendaal.ziggo.nl Ik heb echter geen idee, of zoiets bestaat of dat het überhaupt werkt, maar dit werkt perfect op alle IRC channels die ik beheer. heel erg bedankt.. dit help weer even een stap verder en is beter das 65k mensen bannen vroeger waren er wel naam ban tools voor games maarja als ze zo ip changer programmatje gebruiken blijft het hellaas dwijlen met de kraan open , dus denk dat problem altijd nu wel zal wel blijven . er zijn er helaas altijd die niet zonder cheats kunnen spelen zelfs niet als ze met hun lego spelen............. IP-Change programma's voor games (full-screen games) bestaan niet! Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Je zou eingelijk een soort IRC-ban script moeten zoeken. Als je iemand banned op IRC ban je zijn 'hostname'. Dus bijvoorbeeld. gebruiker@computernaam.provider.regiocode.In mijn geval zou dat iets in de zin van MrKooKie@CP12345678.roosendaal.ziggo.nl Ik heb echter geen idee, of zoiets bestaat of dat het überhaupt werkt, maar dit werkt perfect op alle IRC channels die ik beheer. heel erg bedankt.. dit help weer even een stap verder en is beter das 65k mensen bannen vroeger waren er wel naam ban tools voor games maarja als ze zo ip changer programmatje gebruiken blijft het hellaas dwijlen met de kraan open , dus denk dat problem altijd nu wel zal wel blijven . er zijn er helaas altijd die niet zonder cheats kunnen spelen zelfs niet als ze met hun lego spelen............. IP-Change programma's voor games (full-screen games) bestaan niet! ip changers niet.. ip fakers wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.