Donald-Duck Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 (bewerkt) hallo iedereen, ik heb een cleo mod gedownload, nl. cashpoint klik nadat ik de mod heb gedownload ga ik installeren Install: -> Copy the Folders (CLEO, DATA, MAPS, TEXT) in your GTA San Andreas directory and klick (replace all). -> Open your GTA3.img file under GTA San Andreas\models\ and import the files (Cashpoint.col, Cashpoint.dff, Cashpoint.txd), rebuild the archiv and save. Dit staat in de readme, maar ik volg dus deze stappen, maar als ik een game wil laden loopt het spel vast, ik heb het nu 2 keer geïnstalleerd, maar het lukt niet. Bij andere cleo mods lukt het wel. Er staat wel rebuild the archive and save, maar nadat ik op rebuild heb geklikt en dat is afgelopen staat er nergens save, dus ik ga er van uit dat er automatisch word opgeslagen na rebuild. Ik gebruik btw IMG TOOL 2.0, Bewerkt: 9 januari 2009 door Donald-Duck Reageren
Beagle Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 hallo iedereen, ik heb een cleo mod gedownload, nl. cashpoint klik nadat ik de mod heb gedownload ga ik installeren Install: -> Copy the Folders (CLEO, DATA, MAPS, TEXT) in your GTA San Andreas directory and klick (replace all). -> Open your GTA3.img file under GTA San Andreas\models\ and import the files (Cashpoint.col, Cashpoint.dff, Cashpoint.txd), rebuild the archiv and save. Dit staat in de readme, maar ik volg dus deze stappen, maar als ik een game wil laden loopt het spel vast, ik heb het nu 2 keer geïnstalleerd, maar het lukt niet. Bij andere cleo mods lukt het wel. Er staat wel rebuild the archive and save, maar nadat ik op rebuild heb geklikt en dat is afgelopen staat er nergens save, dus ik ga er van uit dat er automatisch word opgeslagen na rebuild. Ik gebruik btw IMG TOOL 2.0, Misschien heb je versie 2 van GTA: SA. CLEO3 word namelijk wel ondersteund in Versie 2, maar andere mods niet Klik >hier< voor een volledige uitleg. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 9 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 versie numero 1 is het Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 sorry voor de bump, maar heeft iemand enig idee? Het lijkt me namelijk wel een vette mod Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.