Jump to content

Out of Comission.

NickOwnage

Recommended Posts

De missie Out of Commision. Je moet Pegorino vermoorden, In het begin moet je Goons achtervolgen, lukt me geen enkel probleem. Maar dan moet ik op de Sanchez ( Ongeveer laatste stukje )

Ik heb de missie 5x geprobeerd maar iedere keer bij die schans dan staat de Helicopter verkeerd. Dat is vet stom! [/font]

Heeft iemand tips voor mij?

Delen op andere websites

Geef gewoon gas, je zal een gele marker zien bij de schans. Rij er snel naartoe, tap dan super snel op X (PS3) of op A (Xbox360). Dan zal Roman je helpen om in de helikopter te komen, dan zal je de controle over de helikopter krijgen. Volg dan de boot. :) Succes ermee! :)

Delen op andere websites

Ik heb hem op de PC. :puh:

Maar hoe ik het begrijp moet je van de motor afspringen?

Volgens mij dan de knop waarmee je uit/van je voertuig afstapt/uitstapt. :Y

Edit:

De Action knop? :?

Bewerkt: door GTA Haas
Delen op andere websites

Ik heb hem op de PC. :puh:

Maar hoe ik het begrijp moet je van de motor afspringen?

Nee er zal een marker( zo'n een die je ook bij missies hebt) vershijnen bij de schans en daar moet je over rijden en dan pakt niko de helicopter vast, dan moet je je optrekken door de spatie te drukken( loslaten en drukken etc (niet vasthouden))

dan zal je de helicopter overnemen :)

Dus je hoeft zelf niks te doen ;)

Delen op andere websites

Nu snap ik er ff niks van :?

Je moet dus van je motor springen om de Heli vast te houden of als je er tegenaan springt houd hij hem vast?

Edit: ik zoek wel ff een filmpje van Youtube op.

Edit 2: Ik heb Filmpje gevonden gewoon doorrijden hij springt vanzelf van de motor af,

Bewerkt: door NickOwnage
Delen op andere websites

Je moet dus van je motor springen om de Heli vast te houden of als je er tegenaan springt houd hij hem vast?

Edit 2: Ik heb Filmpje gevonden gewoon doorrijden hij springt vanzelf van de motor af,

Yep idd,

Dan moet je op spatie drukken (zoal spatie los spatie los ) todat hij in het vliegtuig zit :)

Delen op andere websites

Je hoeft inderdaad niet van je motor te springen. Je krijgt een korte 'cutscene' te zien waar je Niko naar de helikopter vliegt. Daarna moet je gewoon de instructies op je scherm volgen (ik lees hierboven dat je op je spatiebalk moet stampen).

Delen op andere websites

Je hoeft inderdaad niet van je motor te springen. Je krijgt een korte 'cutscene' te zien waar je Niko naar de helikopter vliegt. Daarna moet je gewoon de instructies op je scherm volgen (ik lees hierboven dat je op je spatiebalk moet stampen).

Bedankt iedereen maar ik had hem 5 over 8 gisteren algehaald.

Delen op andere websites

Even voor iedereen die dacht dat hij eraf moest springen met de voertuigentoets heeft het fout. Als je over de schans rijdt komt er een cutscene waarin je nico van zijn motor ziet springen en aan de hele vastklampt. Dan moet je snel de toets klikken die op het scherm verschijnt. Dan neemt nico de controle van de heli over van little jakob.

Zo gaat het dan!

Of lees Hier, daar staat het ook!

:tu:

Bewerkt: door tiim
Delen op andere websites

Shitzooi, ik denk ik heb het spel uitgespeeld INCLUSIEF deze missie, begin ik opnieuw maar ben vergeten De Autosave gameslot naarde normale te zetten.. Nu moet ik de missie weer doen. Ben ik weer sinds vanmiddag 1 uur meebezig!

Delen op andere websites

Shitzooi, ik denk ik heb het spel uitgespeeld INCLUSIEF deze missie, begin ik opnieuw maar ben vergeten De Autosave gameslot naarde normale te zetten.. Nu moet ik de missie weer doen. Ben ik weer sinds vanmiddag 1 uur meebezig!

Handig xD en succes :)

Groeten SonnyX,

Inbreker

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...