Jump to content

100% save nu geen trophies meer?

Mr.stickz

Recommended Posts

Hey ik heb 100 save game gedownd van deze site maar toen ik hem opstrartte zei mn ps3 iets over trophies unavalible en iets over mn oude savegames...? moet ik nu een niew game beginnen om de trophies te kunnen halen? En as ik die save eraf haal dan?

Delen op andere websites

Hey ik heb 100 save game gedownd van deze site maar toen ik hem opstrartte zei mn ps3 iets over trophies unavalible en iets over mn oude savegames...? moet ik nu een niew game beginnen om de trophies te kunnen halen? En as ik die save eraf haal dan?

Ja wat denk je zelf... Dan is dat Trophie systeem toch nutteloos als je ze gewoon kunt downloaden? :bonk:

Je moet idd een nieuw spel beginnen en de 100% save eraf halen. ;)

Delen op andere websites

pfff omg jij bent tan2 nep dat je gaat downloaden :{

Hij vraagt toch niet of hij nep is? :S

Maar dan had ik zelf nog even een vraagje, weer ontopic: stel als ik ga downloaden (STEL, dus noem mij nog niet nep :puh:) die trophies zijn er dan nog niet op?

Delen op andere websites

Maar dan had ik zelf nog even een vraagje, weer ontopic: stel als ik ga downloaden (STEL, dus noem mij nog niet nep :puh:) die trophies zijn er dan nog niet op?

hoe bedoel je die trophies zijn er dan nog niet op? Je zult bepaalde trophies nog wel kunnen halen, maar niet meer die trophies die je alleen maar krijgt als je een bepaalde missie uitspeelt of het spel (verhaal) uitspeelt.

Delen op andere websites

Maar ook al haal ik de 100% eraf kan ik dan niet meer alle trophies krijgen in mijn "echte" savegame?

EDIT: er stond volges my trophies unavalible bij oude save game start new game to earn trophies iets in die rigting

Bewerkt: door Bling
Offtopic-gedeelte verwijderd.
Delen op andere websites

De topicstarter heeft een savegame gedownload. Je kan alleen trophies halen als die op jouw account, op jouw PS3 ook gehaald zijn. Anders zal het niet werken. Je trophies staan namelijk niet opgeslagen in je savegame, maar op de harde schijft van je PS3. Je kan die trophies dus alleen halen door een new game te starten.

Delen op andere websites

De topicstarter heeft een savegame gedownload. Je kan alleen trophies halen als die op jouw account, op jouw PS3 ook gehaald zijn. Anders zal het niet werken. Je trophies staan namelijk niet opgeslagen in je savegame, maar op de harde schijft van je PS3. Je kan die trophies dus alleen halen door een new game te starten.

ok bedankt das balen....

maarja ik moet dus weer opniew beginnnen maar bedankt voor alle hulp :slotje:

Delen op andere websites

En voor de topic starter zou het kunnen zijn dat je een save hebt gedownload die al was gemaakt voordat we trophies konden halen in GTA IV...

Dat heb ik zelfs op een oude game van mezelf :schater:

Dus wil je dat de trophies beschikbaar zijn zal je of zelf opnieuw moeten beginnen of een save downloaden die gemaakt is nadat de trophies beschikbaar kwamen..... Maar dan nog zal je niet alle trophies kunnen halen :D

Delen op andere websites

Ik heb maar liefst 17 (!!) posts moeten verwijderen, omdat het allemaal ruziezoekende reacties waren. Niet alleen degene begon zat fout, maar ook iedereen die steeds op hem bleef reageren.

Mocht zoiets weer voorkomen, dan is dat op twee manieren op te lossen:

1) Negeren.

2) Via PB.

Mochten er nog ontopic-gerichte vragen zijn, dan kunnen die gesteld worden. Zo niet, dan kan het topic met rust gelaten worden.

Delen op andere websites

Sorry voor het bumpen, maar deze vraag kwam vandaag ook ineens bij me op... :$

Maar als ik er dus bijvoorbeeld een 100% savegame inzet met de wrapper van Flitskikker, is het dan nog mogelijk om trophies te halen die je nog KAN halen? Dus als ik daarin bijvoorbeeld Rolled Over of One Mans Army of Walk free wil halen is dat dan nog mogelijk? :puh:

Want ik kan het niet ophalen uit de antwoorden die ik nu lees. :puh:

Excuses als ik hier niet meer had mogen posten, maar het leek mij overbodig om er een nieuw topic voor aan te maken.

Bewerkt: door X-Qyeh
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...