a7xGTA Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 hee, kan je ook een trailer aan een truck vastmaken net zoals in Gta San Andreas ofzo? of kan dat niet mvg a7xGTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Voor zover ik weet is dit helaas niet mogelijk. In ieder geval op de PS3-versie niet, op de PC-versie zou het kunnen, maar die heb ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Klopt, op de PS3 versie is het niet mogelijk. Maar dat geldt ook voor de xbox versie en voor de PC versie. Het is jammer genoeg helemaal nergens mogelijk. Ook staat hier geen trailer. Als het wel kon, had die er wel bij gestaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Mss via een mod op de pc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NLWORSTENBROOD Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 er is er wel 1 maar staat er niet altijd soms staat er 1 met 1 kraantje hier kwee niet precies tip voor die parkeer garage, kan je opeens naar rechts en dan meteen naar links. 2 klapdeuren in kan je gewoon met auto in daar staat er 1. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Dat is geen combinatie, maar gewoon een Flatbed met een Kraan erop, je hebt ze ook met vlakke vloer/container Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.stickz Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Er zijn wel trailers maar die lijken wel van beton ofzo... ik reed met een truk zag ik op dukes naast de snelweg die trailers staan ga ik er recht voor staan rij achteruit gaat de vering tot aan de grond omdat die trailer vast staat vind ik wel jammer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.