Sylvester Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Kan iemand mij vertellen welke wapens je in de ammu-nation kan kopen,als je het spel 100% heb uitgespeeld??? Ik heb tot nu toe : Pistolen:pistol-desert eagle-silenced 9mm Mitrailleurs: tec9-micro mp5 Shotgun: Shotgun-sawnoff shotgun-conbat chotgun Thrown:Grenade-remote satchel explosive Armor: body armor 150% Rifles:Country rifle-sniper rifle SMG: smg Assault Rifles: AK-47-M4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Kan iemand mij vertellen welke wapens je in de ammu-nation kan kopen,als je het spel 100% heb uitgespeeld???Ik heb tot nu toe : Pistolen:pistol-desert eagle-silenced 9mm Mitrailleurs: tec9-micro mp5 Shotgun: Shotgun-sawnoff shotgun-conbat chotgun Thrown:Grenade-remote satchel explosive Armor: body armor 150% Rifles:Country rifle-sniper rifle SMG: smg Assault Rifles: AK-47-M4 Ik heb hetzelfde als jou. :huh: Volgens mij veranderd er niets meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sylvester Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 oke bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 Kan iemand mij vertellen welke wapens je in de ammu-nation kan kopen,als je het spel 100% heb uitgespeeld???Ik heb tot nu toe : Pistolen:pistol-desert eagle-silenced 9mm Mitrailleurs: tec9-micro mp5 Shotgun: Shotgun-sawnoff shotgun-conbat chotgun Thrown:Grenade-remote satchel explosive Armor: body armor 150% Rifles:Country rifle-sniper rifle SMG: smg Assault Rifles: AK-47-M4 Ik heb hetzelfde als jou. :huh: Volgens mij veranderd er niets meer. waar moet je dan de rocket launcher kopen? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 Kan iemand mij vertellen welke wapens je in de ammu-nation kan kopen,als je het spel 100% heb uitgespeeld???Ik heb tot nu toe : Pistolen:pistol-desert eagle-silenced 9mm Mitrailleurs: tec9-micro mp5 Shotgun: Shotgun-sawnoff shotgun-conbat chotgun Thrown:Grenade-remote satchel explosive Armor: body armor 150% Rifles:Country rifle-sniper rifle SMG: smg Assault Rifles: AK-47-M4 Ik heb hetzelfde als jou. :huh: Volgens mij veranderd er niets meer. waar moet je dan de rocket launcher kopen? :huh: Niet. Die kan je alleen vinden ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.