Marioleo69 Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Hey, Als ik probeer een NRG-500 te spawnen met een command, dan zie ik hem nergens staan, of ik krijg een error, en heel gta loopt vast. Het rare is dat Pawno geen fouten geeft. if (strcmp(cmdtext, "/nrg", true)==0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "You are already in a vehicle"); return 1; } new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:A; GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); GetPlayerFacingAngle(playerid,A); AddStaticVehicle(522,X+1,Y+1,Z+1,A,-1,-1); SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,"NRG-500 Spawned"); return 1; } Weet iemand het antwoord? Alvast bedankt! Reageren
Sandra Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) Probeer eens CreateVehicle in plaats van AddStaticVehicle: CreateVehicle (522,X+1,Y+1,Z+1,A,-1,-1,-1); (Let op dat er bij CreateVehicle nog een extra parameter bij is gekomen (respawn_delay). Ik heb hem op -1 gezet. Bewerkt: 10 januari 2009 door =>Sandra<= Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Bedankt Sandra, Het werkt! Heb alleen nog 2 foutmeldingen, die had ik al vanaf het begin, maar ik had er nooit last van. Natuurlijk zou ik wel willen weten wat er nou aan de hand is. warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "SetupPlayerForClassSelection") warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "GameModeExitFunc") Het gaat om: public SetupPlayerForClassSelection(playerid) en public GameModeExitFunc() Reageren
Sandra Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Je moet nog even (bovenaan) in je script dit zetten: forward SetupPlayerForClassSelection(playerid); forward GameModeExitFunc(); Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.