Jump to content

geen verkeer [pc versie]


soulbody

Recommended Posts

ik heb in gta IV (pc versie) totaal geen verkeer. ik heb wel voetgangers en auto aan de zij kanten gepakkeert. maar rijden doet geen enkel auto. als ik wapens van little jacob koop gaat hij na het kopen wel zijn auto in maar rijdt niet weg. als ik een race van brucie doe blijven de auto's ook stilstaan. en als ik bijna 2 rondes gedaan heb kom ik ze ergens gecrasht tegen.

pc eigenschappen

DxDiag.txt

Link to comment
Delen op andere websites

Je grafische kaart is een tikkie aan de lage kant, maar moet het op laag toch wel kunnen trekken. Over de processor maak ik me nog het meeste zorgen. Die is toch wat te zwak denk ik voor IV, en dan krijg je dit soort problemen.

Probeer eens om de instellingen lager te zetten in het spel, of verhoog de car density. Soms staat die helemaal uit en kom je haast geen auto's tegen. Maar ik kan niet garanderen of het werkt, want je CPU word er niet beter door.

Heb je ook de speciale nVidia driver en de officiële GTA IV patch geïnstalleerd?

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Je grafische kaart is een tikkie aan de lage kant, maar moet het op laag toch wel kunnen trekken. Over de processor maak ik me nog het meeste zorgen. Die is toch wat te zwak denk ik voor IV, en dan krijg je dit soort problemen.

Probeer eens om de instellingen lager te zetten in het spel, of verhoog de car density. Soms staat die helemaal uit en kom je haast geen auto's tegen. Maar ik kan niet garanderen of het werkt, want je CPU word er niet beter door.

Heb je ook de speciale nVidia driver en de officiële GTA IV patch geïnstalleerd?

ik heb dat alles al lang gedaan ook die update's alleen daar ging telkens iets mis ik ga nu controleren of die nu het gister avond wel gelukt is. of het dan nu wel werkt

EDIT: ik heb het getest en kom nog steeds geen verkeer tegen

Bewerkt: door soulbody
Link to comment
Delen op andere websites

En 9500GT is misschien wel beter dan een 8600, maar een 9500GS niet. Zijn PC is als die patch etc. niet geholpen heeft gewoon te zwak, en kan hij het spel niet spelen.

Een oude Pentium Dual Core op 2.2 Ghz is ook gewoon veel te weinig.

Link to comment
Delen op andere websites

En 9500GT is misschien wel beter dan een 8600, maar een 9500GS niet. Zijn PC is als die patch etc. niet geholpen heeft gewoon te zwak, en kan hij het spel niet spelen.

Een oude Pentium Dual Core op 2.2 Ghz is ook gewoon veel te weinig.

ik heb laats de missie van jeff gehad dat je zijn vrouw moet volgen om te kijken of ze vreemd gaat en daar in reed er wel verkeer in een andere missie iets daarvoor ook weet alleen niet meer welke. dus blijkbaar zou die het wel aan moeten kunnen

Link to comment
Delen op andere websites

heb je truwens wel bij graphics vehicles nogwattes op hoger dan 0 staan?

ja die staan op hun max doe anders zou ik nog wel als ik rij botsen en niks zien. dat heb ik alleen met paaljes en hekketjes maar dat maak me niet zo heel erg veel uit

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...