soulbody Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 ik heb in gta IV (pc versie) totaal geen verkeer. ik heb wel voetgangers en auto aan de zij kanten gepakkeert. maar rijden doet geen enkel auto. als ik wapens van little jacob koop gaat hij na het kopen wel zijn auto in maar rijdt niet weg. als ik een race van brucie doe blijven de auto's ook stilstaan. en als ik bijna 2 rondes gedaan heb kom ik ze ergens gecrasht tegen. pc eigenschappen DxDiag.txt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 (bewerkt) Je grafische kaart is een tikkie aan de lage kant, maar moet het op laag toch wel kunnen trekken. Over de processor maak ik me nog het meeste zorgen. Die is toch wat te zwak denk ik voor IV, en dan krijg je dit soort problemen. Probeer eens om de instellingen lager te zetten in het spel, of verhoog de car density. Soms staat die helemaal uit en kom je haast geen auto's tegen. Maar ik kan niet garanderen of het werkt, want je CPU word er niet beter door. Heb je ook de speciale nVidia driver en de officiële GTA IV patch geïnstalleerd? Bewerkt: 9 januari 2009 door Sprunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Hmm, de pc is zoiezo verouderd. Dual-Core Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Met jouw computer is niets aan de hand. Mijn computer is veel zwakker dan jouw computer, maar alles werkt fijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blokzeil1 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 het is prossecor die te laag is een gefoce 9500gs kan het makkelijk aan ik heb een 8600gt 512mb en ik red het ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soulbody Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) Je grafische kaart is een tikkie aan de lage kant, maar moet het op laag toch wel kunnen trekken. Over de processor maak ik me nog het meeste zorgen. Die is toch wat te zwak denk ik voor IV, en dan krijg je dit soort problemen.Probeer eens om de instellingen lager te zetten in het spel, of verhoog de car density. Soms staat die helemaal uit en kom je haast geen auto's tegen. Maar ik kan niet garanderen of het werkt, want je CPU word er niet beter door. Heb je ook de speciale nVidia driver en de officiële GTA IV patch geïnstalleerd? ik heb dat alles al lang gedaan ook die update's alleen daar ging telkens iets mis ik ga nu controleren of die nu het gister avond wel gelukt is. of het dan nu wel werkt EDIT: ik heb het getest en kom nog steeds geen verkeer tegen Bewerkt: 10 januari 2009 door soulbody Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Alles van je PC is nogal aan de zwakke kant, hier kan het dus heel erg sterk aan liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Het ligt hier niet aan jongens. Ik heb een single-core Pentium 4, een 8600GT (zwakker dan een 9500GT) en 2GB ram, en iv werkt prima. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 En 9500GT is misschien wel beter dan een 8600, maar een 9500GS niet. Zijn PC is als die patch etc. niet geholpen heeft gewoon te zwak, en kan hij het spel niet spelen. Een oude Pentium Dual Core op 2.2 Ghz is ook gewoon veel te weinig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soulbody Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 En 9500GT is misschien wel beter dan een 8600, maar een 9500GS niet. Zijn PC is als die patch etc. niet geholpen heeft gewoon te zwak, en kan hij het spel niet spelen.Een oude Pentium Dual Core op 2.2 Ghz is ook gewoon veel te weinig. ik heb laats de missie van jeff gehad dat je zijn vrouw moet volgen om te kijken of ze vreemd gaat en daar in reed er wel verkeer in een andere missie iets daarvoor ook weet alleen niet meer welke. dus blijkbaar zou die het wel aan moeten kunnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 heb je truwens wel bij graphics vehicles nogwattes op hoger dan 0 staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soulbody Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 heb je truwens wel bij graphics vehicles nogwattes op hoger dan 0 staan? ja die staan op hun max doe anders zou ik nog wel als ik rij botsen en niks zien. dat heb ik alleen met paaljes en hekketjes maar dat maak me niet zo heel erg veel uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soulbody Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 ik heb het spel opnieuw geinstalleerd / hersteld, en alles doet het nu perfect Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.