Jump to content

Trainer Flying Rats?


__*

Recommended Posts

Ik moet nog 2 flying rats vinden, maar ik zou echt niet weten welke. Want volgens mij heb ik ze al allemaal gehaald, met de kaart van Gamesradar.

Dus is er misschien al een trainer die voor je kijkt welke je nog moet, of is iemand goed in het maken van zo´n trainer?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je aan om gewoon de kaart met vindplaatsen op WikiGTA te gebruiken. Lees ook de opmerkingen die erbij staan. Er zijn namelijk een aantal locaties waar meerdere duiven bij elkaar zitten. Succes ^_^

PB Nog een tip: als je een duif gehaald hebt streep die dan door of vink 'm af. Je kan hiervoor de printervriendelijke kaart gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de kaart van wikigta gebruikt, en daarop de cijfers gezet van Gamesradar met de beschrijvingen erbij.

Maar toen hield ik nog 2 bolletjes over, ik ben daar toch gaan kijken maar er zaten geen flying rats. Daarna heb ik weer op de kaart van Wikigta gekeken (op de site zelf), en toen waren daar die bolletjes weggehaald.

En ik heb niet zo'n zin om alle 200 plekken weer langs te gaan, daarom mijn vraag voor een trainer of die er is of dat iemand die kan maken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de kaart van wikigta gebruikt, en daarop de cijfers gezet van Gamesradar met de beschrijvingen erbij.

Maar toen hield ik nog 2 bolletjes over, ik ben daar toch gaan kijken maar er zaten geen flying rats. Daarna heb ik weer op de kaart van Wikigta gekeken (op de site zelf), en toen waren daar die bolletjes weggehaald.

En ik heb niet zo'n zin om alle 200 plekken weer langs te gaan, daarom mijn vraag voor een trainer of die er is of dat iemand die kan maken ;)

Er zijn inderdaad onlangs twee verschillende bolletjes bij de printvriendelijke versie van WikiGTA verzet, dit zijn bolletje 166 en 169. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dankjewel, nummer 169 heb ik nu gevonden!

166 zit op het Blijheidsbeeld, maar die heb ik wel al allemaal gevonden.

Maar er blijft er nog steeds 1 over die ik niet heb.

Ik hoop dat daar dan binnenkort een trainer voor komt.

Link to comment
Delen op andere websites

njeg0d: Op youtube kan ik niet zien of ik ze al heb gehaald of niet, dan moet ik alsnog in gta zelf zoeken ;)

Cuban Gangster: Jaa, dat is dan toch 1 op de beker koffie en 1 op de hand die die beker koffie vasthoud, ik weet iniedergeval dat ik ze wel alle 6 had.

Maar toch bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...