__* Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Ik moet nog 2 flying rats vinden, maar ik zou echt niet weten welke. Want volgens mij heb ik ze al allemaal gehaald, met de kaart van Gamesradar. Dus is er misschien al een trainer die voor je kijkt welke je nog moet, of is iemand goed in het maken van zo´n trainer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Ik raad je aan om gewoon de kaart met vindplaatsen op WikiGTA te gebruiken. Lees ook de opmerkingen die erbij staan. Er zijn namelijk een aantal locaties waar meerdere duiven bij elkaar zitten. Succes PB Nog een tip: als je een duif gehaald hebt streep die dan door of vink 'm af. Je kan hiervoor de printervriendelijke kaart gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
__* Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Ik heb de kaart van wikigta gebruikt, en daarop de cijfers gezet van Gamesradar met de beschrijvingen erbij. Maar toen hield ik nog 2 bolletjes over, ik ben daar toch gaan kijken maar er zaten geen flying rats. Daarna heb ik weer op de kaart van Wikigta gekeken (op de site zelf), en toen waren daar die bolletjes weggehaald. En ik heb niet zo'n zin om alle 200 plekken weer langs te gaan, daarom mijn vraag voor een trainer of die er is of dat iemand die kan maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Ik heb de kaart van wikigta gebruikt, en daarop de cijfers gezet van Gamesradar met de beschrijvingen erbij.Maar toen hield ik nog 2 bolletjes over, ik ben daar toch gaan kijken maar er zaten geen flying rats. Daarna heb ik weer op de kaart van Wikigta gekeken (op de site zelf), en toen waren daar die bolletjes weggehaald. En ik heb niet zo'n zin om alle 200 plekken weer langs te gaan, daarom mijn vraag voor een trainer of die er is of dat iemand die kan maken Er zijn inderdaad onlangs twee verschillende bolletjes bij de printvriendelijke versie van WikiGTA verzet, dit zijn bolletje 166 en 169. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) Klopt, van 1 plek op de kaart zit inderdaad geen duif (links onder Middle Park, Algonquin). De andere is volgens mij verplaatst, ASPHALT weet daar meer over. Bewerkt: 10 januari 2009 door Arjen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
__* Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Dankjewel, nummer 169 heb ik nu gevonden! 166 zit op het Blijheidsbeeld, maar die heb ik wel al allemaal gevonden. Maar er blijft er nog steeds 1 over die ik niet heb. Ik hoop dat daar dan binnenkort een trainer voor komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Er zitten 6 bij het Blijheidsbeeld he. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
__* Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Jaa klopt, het platform, het hoofd, op allebei de handen, de borst en op het kopje koffie. Die alle 6 heb ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
njeg0d Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 De enige oplossing die ik zou weten, hij duurt wel erg lang, is op youtube kijken. Klik hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Er zitten er 2 op de beker met koffie die The Statue of Happiness vasthoud. Een aan de top en eentje op de balk eronder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
__* Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 njeg0d: Op youtube kan ik niet zien of ik ze al heb gehaald of niet, dan moet ik alsnog in gta zelf zoeken Cuban Gangster: Jaa, dat is dan toch 1 op de beker koffie en 1 op de hand die die beker koffie vasthoud, ik weet iniedergeval dat ik ze wel alle 6 had. Maar toch bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.