love the gang Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 de freight train kun je alleen doen als je alle locaties hebt ge-unlocked (of je dat gedaan hebt weet ik niet) maar die missies zijn uiterst makkelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 je moet naar een station bijvoorbeeld in el corona en dan moet je even wachten voor dat een trein komt en dan als die trein komt gaat die trein even stoppen en dan moet je die mannetje der uit halen en dan kan je die freight train missies doen maar je moet wel iets de voor doen voor dat je die freight train missies maar ik weet niet wat je der voor moet doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 Bij mij komen meestal treinen langs in los santos(toch meestal als ik daarlangsrij) aan de gym Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 je kan ze alleen maar doen als je de missie 'yay-ka-boom-boom' hebt gehaald in SF, en zoals hiervoor al was gezegd, ergens in een station gaan staan en wachten tot er een trein komt(simpel!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.