Carl-CJ-Jonhsen Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Hey ik heb gta 4 gekocht Maar als ik hem opstart kreeg ik telkens een error en toen in hem pachten ook nog. weet iemand de oplossing? ????? doegggg! Reageren
marcelvn Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 instal je laatste driver van je video kaart. Reageren
Carl-CJ-Jonhsen Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) instal je laatste driver van je video kaart. Werkt niet Laptop is compleet nieuw Bewerkt: 10 januari 2009 door Carl-CJ-Jonhsen Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Je moet DirectX opnieuw instaleren en/of je videokaart drivers updaten. Dus als je dat even probeert dan zou het moeten werken Reageren
Limbolander Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) Ik wil niet dom doen hoor, maar als je al niet snapt in het engels wat daar staat, dat je je grafische kaart drivers opnieuw moet installeren en of je direct x, waarom je uberhaupt wil beginnen aan gta IV? vraag het me toch af.. mocht je wel engels kunnen, neem eens de tijd en lees het eens, en doe dan ook eens wat er staat, dat bespaart ook weer een aantal topics over steeds maar weer dezelfde dingen. Bewerkt: 10 januari 2009 door Scrtz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.