soulbody Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 is er iemand die mijn savegame CreatedWrapper_1012009_103420.rar van no.1 wil doen zodat escuela of the streets gedaan is. ik kom er maar niet verder in. enkel de cheats gebruiken die in me telefoon staan bijvoorbaat dank. save game wrapper creator is hier te vinden: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=90451&st=0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soulbody Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 is er iemand die mijn savegame CreatedWrapper_1012009_103420.rar van no.1 wil doen zodat escuela of the streets gedaan is. ik kom er maar niet verder in.enkel de cheats gebruiken die in me telefoon staan bijvoorbaat dank. save game wrapper creator is hier te vinden: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=90451&st=0 kan iemand het alsjeblieft voor me doen. is maar een kleine moeite Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 No. 1 is een missie van Brucie. Of begrijp ik je nu even niet goed? Je kan Savegames trouwens hier aanvragen, waar je het nu hebt geplaatst is niet de juiste plek. Misschien dat er een moderator is die het wel wil verplaatsen, stuur anders maar een Persoonlijk Bericht naar de Moderator die in dit gedeelte de baas is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soulbody Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 No. 1 is een missie van Brucie. Of begrijp ik je nu even niet goed? Je kan Savegames trouwens hier aanvragen, waar je het nu hebt geplaatst is niet de juiste plek. Misschien dat er een moderator is die het wel wil verplaatsen, stuur anders maar een Persoonlijk Bericht naar de Moderator die in dit gedeelte de baas is. of vraag of iemand voor mij de savegame die ik gepost heb wil downloaden of van no.1 (ja de missie van brucie) naar escuela of the streets te doen (of te wel missie escuela of the streets even behalen, savegame van maken en dan weer aan mij geven.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soulbody Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 No. 1 is een missie van Brucie. Of begrijp ik je nu even niet goed? Je kan Savegames trouwens hier aanvragen, waar je het nu hebt geplaatst is niet de juiste plek. Misschien dat er een moderator is die het wel wil verplaatsen, stuur anders maar een Persoonlijk Bericht naar de Moderator die in dit gedeelte de baas is. of vraag of iemand voor mij de savegame die ik gepost heb wil downloaden of van no.1 (ja de missie van brucie) naar escuela of the streets te doen (of te wel missie escuela of the streets even behalen, savegame van maken en dan weer aan mij geven.) snappen jullie niet wat het preciepe even de volgende missie doen graag betekent? kom op zeg van de 47 lezers is er maar 1 die hem gedownload heb en dat is (waarschijnlijk) gewoon iemand die met mij savegame vandoor gegaan is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Ik wou daarnet al even deze missie proberen, maar als ik me wou aanmelden onder jouw naam, dan moest ik een emailadres + wachtwoord ingeven, dus volgens mij heb je die Windows Live ID niet goed gewrapped ofzo. Als je GTA IV opstart, log je dan ook automatisch in bij Live? Of moet je altijd even handmatig inloggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soulbody Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Ik wou daarnet al even deze missie proberen, maar als ik me wou aanmelden onder jouw naam, dan moest ik een emailadres + wachtwoord ingeven, dus volgens mij heb je die Windows Live ID niet goed gewrapped ofzo. Als je GTA IV opstart, log je dan ook automatisch in bij Live? Of moet je altijd even handmatig inloggen? ik denk dan handmatig. maar ik heb er wel een oplossing voor heb je msn? ik stuur je mijn msn wel via pm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soulbody Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 is afgehandeld ik kan weer verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Als je niet verder kan moet je even hier kijken. Je hebt een PS3 toch? Of heb je de PC-versie? Daar kan je namelijk voor PS3 de savegames van de hele storyline downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.