Ophion Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) Wees niet bang om te reageren, ik word alleen maar beter van die reacties! Bewerkt: 10 januari 2009 door Ophion Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 erg leuke signature's van die mooie dames Maar ik wil op de laatste wel Reageren. Ik ben zelf nogal een soort van fan van Avril vind haar gewoon top en moet zeggen dat dit toch niet de beste plaatje is die er van haar is waardoor ik je signature van Avril dan ook minder vind omdat als je een beter plaatje had gebruik van haar het toch al een stuk beter was geweest maar ervaring heb je wel dus een leuke rate 8,5/10 Reageren
Ophion Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Oké, bedankt voor je rate Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 CTR+T en dan shift indrukken terwijl je die hoeken kleiner maakt. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 De meisjes zien er een beetje 'uitgerekt' uit, behalve dat zijn het best mooie sigs! Reageren
Ophion Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Ik had er idd niet op gelet dat ze zo uitgerekt leken! Zal er de volgende keer aan denken Bedankt voor de rates. Reageren
Ophion Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Nieuwe sig: Rates? Reageren
TomHagen Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 erg leuke signature's van die mooie dames Maar ik wil op de laatste wel Reageren. Ik ben zelf nogal een soort van fan van Avril vind haar gewoon top en moet zeggen dat dit toch niet de beste plaatje is die er van haar is waardoor ik je signature van Avril dan ook minder vind omdat als je een beter plaatje had gebruik van haar het toch al een stuk beter was geweest maar ervaring heb je wel dus een leuke rate 8,5/10 Lange zin. Ik rate deze even: Vrolijke sig, met wat leuke effectjes, vooral de 'vonkjes' links en een beetje rechts van haar zijn goed, omdat ze voor een mooi 3D effect zorgen. De border is wel leuk gedaan, maar ik zou daar toch een gewone zwarte border van maken, ik denk dat dat beter past. Tekst vind ik er magertjes, de kleur vind ik er niet bij passen, en het mag ook wel wat groter. Ik geef het een 7,5 Reageren
Ophion Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Oké ga ik wat mee doen! Even een vraagje, hoe zou ik de text wat minder magertjes kunnen laten lijken? Pentool misschien? Reageren
Remcconen Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Alle 4 hele mooie sig's. Niet te druk, niet zo als alle sigs met een anime render. Goed gebruik gemaakt van mooie kleuren. Alleen de 1e en de 3e sig is de render nog al uitgerekt, en bij de 2e in elkaar getrokken. P.S. Hoe kom je aan al die renders??[/font] Reageren
Ophion Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Ik heb iets van 5 gig vol met renders, fractals, c4ds, textures, stocks enzo.. Vaak van die paketten die ik soms tegenkom, zoals op deviantart enzo. Bedankt voor je rate Reageren
Exoit Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Ziet er wel grappig uit maar beetje erg uitgerekt Reageren
TomHagen Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Oké ga ik wat mee doen!Even een vraagje, hoe zou ik de text wat minder magertjes kunnen laten lijken? Pentool misschien? Een ander lettertype, de tekst op strong zetten, of de tekst wat groter maken. Reageren
Ophion Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Oké, ga ik bij mijn volgende sig uitproberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.