Jump to content

[WIP]Gradient Background for PC

Recommended Posts

Geplaatst:
ik kan jouw signature in 2 seconden namaken :7

nee ff sirrieus, wat boeit het hoelang je erover doet? denk je dat echte kunstenaars of designers soms uren bezig zijn met iets maken? soms hebben ze iets ook af in 5 minuten. gaat er dus niet om hoelang het duurt maar hoe het eindproduct eruit ziet ;)

ow, inspiratie bestaat niet :puh:

maargoed to the point, the background:

wat al gezegd is, vind hem ook niet mooi vanwege de drukte en kleuren, gebruik je hem ook als BG op je desktop? zou namelijk helemaal verward worden. zou voor iets rustigers gaan :)

Ik doelde meer op het feit dat hij er langer over gedaan heeft dan zou hoeven. Die C4D'sdie hij heeft toegevoegd komen namelijk amper terug en die weglaten spaart je al wat tijd. Verder weet ik niet veel van jou maar volgens mij ben je iemand die heel goed is/was met Photoshop maar ik kan het ook best mis hebben.

Die C4D zorgt dat het iets donkerder word. Ik plaats niet wat geen nut heeft. Alles wat ik doe werkt mee aan het eindproduct :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...