Jump to content

killerkip vc mod

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

heey gta forummers,

ik wou die gta vc killerkip mod 1.4 installeren maar wat ik ook doe, ik krijg

zo'n schermje: cannot create file F:\program files\Rockstar games\ grand theft auto vice city\backup\killerkip's vice city mod! V1.4\fonts.txd-installation will now halt. all modifled files have been backed up to F:\program files\Rockstar games\grand theft auto vice city\backup\killerkip's vice city mod! V1.4\

maar als ik dat dan doe (die backup file) dan staat er niks in.

en als ik dan voor die installer zet: F:\program files\Rockstar games\ grand theft auto vice city\

dan zegt ie: Incorrect path...

dus m'n vraag is: hoe kan ik m installeren als je alleen maar van die (...) errors ervoor krijgt.

Bewerkt: door gta vcs-freak

Vind je 't heel gek dat ie 'm niet pakt wanneer je een spatie tussen de games/ en de grand zet? Kopieer anders gewoon het volledige path uit de adresbalk. Het inconsistente gebruik van hoofdletters duidt erop dat je het handmatig hebt getypt, en dan krijg je dus dit soort typfoutjes. Het lijkt heel simpel, maar zo'n programma heeft dan gelijk geen idee meer wat hij moet doen.

Overigens snap ik niet helemaal wat hiermee wordt bedoeld: all midifled files . Wat is 'midifled' nou weer voor een woord??

Edit: leer lezen! De spatie moet juist weg!!!

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:
Vind je 't heel gek dat ie 'm niet pakt wanneer je een spatie tussen de games/ en de grand zet? Kopieer anders gewoon het volledige path uit de adresbalk. Het inconsistente gebruik van hoofdletters duidt erop dat je het handmatig hebt getypt, en dan krijg je dus dit soort typfoutjes. Het lijkt heel simpel, maar zo'n programma heeft dan gelijk geen idee meer wat hij moet doen.

Overigens snap ik niet helemaal wat hiermee wordt bedoeld: all midifled files . Wat is 'midifled' nou weer voor een woord??

Modified misschien? (Ik denk dat je het sarcastisch bedoelde, maarja...)

Geplaatst:

dat midifled is inderdaad modifided, en ja, ik heb met de hand getypt.

en wat betreft die spatie tussen games\ en grand, ik zal t proberen te doen met spatie.

en wat betreft die spatie tussen games\ en grand, ik zal t proberen te doen met spatie.

En probeer daarna eens zonder spatie...

Bewerkt: door Beagle
  • 6 maanden later...

Grote bumb

Maar ik heb een probleem, ik heb ooit killerkip's mod geinstalleerd, maar nu wil ik hem weer normaal krijgen, ik heb hem al 2 keer van me laptop afgehaald, maar hij blijft maar opstarten met killerkip's mod en dat wil ik niet meer.. wat moet ik daarvoor doen?

EDIT: Laat maar, al gefixt. :7

Bewerkt: door Tha-Ran
Geplaatst:

En probeer daarna eens zonder spatie...

Lol, de vraag is of hij dat wel snapt XD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...