Jump to content

Mijn model "Knotsje :P"

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen,

Ik heb laatst iets gemaakt in Zmodeler,

Alleen ik weet niet hoe enzo je die in-game moet krijgen en al dat gedoe met dat txd en dff enzo :puh::cry:

Maarja hulp is zeer welkom!!!

Dank jullie wel!!!!!!!

Alvast bedankt en tot ziens,

CorrectHost! :tu:

Geplaatst:

Eerst moet je zorgen dat je met Zmodeller kan exporteren naar *.3ds. Dit kan je namelijk importeren in 3DS Max (mogelijk Gmax). Vanuit 3DS Max moet je de DFF IO aanklikken, die staat in het "Utilities" tab. Je moet eerst >KAMS< geïnstalleerd hebben. Dan selecteer je je model, druk je op "skip col" en export je het. Open nu TXD Workshop, en zet het rechtsonder op "GTA: SA". Nu druk je op "Insert" (toetsenbord) en druk je op "32 bit" (allerlinker). Dan ga je boven in de balk naar "Import" en selecteer je een van je gebruikte texturen. Nu dubbelklik op dat vakje (Als je je plaatje geïmporteerd hebt) en geef je het precies dezelfde naam als je gebruikt hebt in Zmodeller. Doe dit voor alle je texturen. Ga nu naar "Compress all images" ergens in de dropdownmenu's. Druk dan op "save" in de balk. Start IMGTool op, druk op "F2" en typ de naam in van je wapen dat het gaat vervangen. Nu heb je een DFF of TXD te pakken. Druk nu rechtsklik > "replace" en zoek je nieuwe DFF/TXD. Doe dit ook voor de DFF/TXD. Nu kan je het testen, en verfijnen.

Let op: Als je het eerst "delete" en dan "add", moet je "rebuild archive" doen. Replacen is dus makkelijker :)

Nog vragen? Stel ze gerust :)

Geplaatst:

Sorry dat ik zoveel vraag maar,

uuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh

hoe zet je dat om in *.3ds

dat wou ik graag weten,

dan download ik ff GMAX :)

Geplaatst:
Sorry dat ik zoveel vraag maar,

uuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh

hoe zet je dat om in *.3ds

dat wou ik graag weten,

dan download ik ff GMAX :)

Ik dacht dat je dan de betaalde versie van Z-Modeller moest hebben :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...