gerbieboy6 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) Post hier hoe je heet bij warrock. Als je het speelt. Ook wat je ervan vind. Zodat we samen miss kunnen spelen Bewerkt: 6 februari 2009 door gerbieboy6 Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) Misschien als er genoeg animo is kunnen we een gta-forum clan maken:D Bewerkt: 10 januari 2009 door phantom Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Ja, maar dan moeten we een member hebben Reageren
GTAGibson Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Zet nooit je warrock namen , clan namen , kd , level en favoriete server op! Dit kunnen ze allemaal na trekken en je Acc. bannen! Reageren
DutchStyle Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Dus jij zegt dat als ik zegt dat ik Dutchjordi heet dat ze dan nu me acc gaan nakijken en ik morgen ben verbannen Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Daar geloof ik ook niet zoveel van, Op andere websites van Warrock clans staan ook natuurlijk de namen van de gamers. Dit lijkt me dus heel sterk. Vind het persoonlijk niet zon leuk spel heb het wel een paar keer gespeeld, maarja wat verwacht je ook bij een gratis game, Toch is het voor een gratis game wel een leuke game. Reageren
flippie13 Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 mzzzung (of 2 z's ) heet ik, lvl 8 kd 0.89, maar gaat steeds omlaag door al die vele hackers, dus speel het niet zo vaak meer Reageren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) dat is inderdaad waar het stikt er van de hackers niet normaal gewoon tis eingelijk niet meer te spelen zo ! zonde want vind het best een goed spel aangezien het een beetje op battlefield 2 lijkt dacht ik mooi ! maar tevergeefs hackers overal jammer. Bewerkt: 1 februari 2009 door Klaasvaak-nl Reageren
lexus123 Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Zet nooit je warrock namen , clan namen , kd , level en favoriete server op!Dit kunnen ze allemaal na trekken en je Acc. bannen! Het gelul gehalte stijgt naar een ongekent hoog level. Even over warrock: Ik vind er niks aan. Lelijk en stikt van de hackers. Ik heb vroeger ook gehackt op dat spel maar toen kwamen er updates Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Ben nu ook bezig om Warrock te installeren. Ikzelf heb al veel ervaring met schietspellen, en dit lijkt me ook wel leuk om eens te proberen. Moet zelf toch nog wachten tot mijn Xbox 360 morgen aan komt, dus vind ik dat ik in de tussentijd wel ff een ander spelletje kan gaan proberen. Reageren
njeg0d Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Ik heb ook Warrock gespeeld. Heette njeg0d, ik was level 22 (of zo). Maar nu doet Warrock het niet meer :S Het grote nadeel van Warrock vind ik dat er zo veel hackers zijn.. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 nu zijn er niet zo veel meer, door die nieuwe hackshield. Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Die hackshield kan ook al omzeild worden hoor ik heb het al geprobeert en het is goed gelukt. Gewoon die hackshield op voorhand openen, game openen (hackshield zal dan niet meer mee opstarten omdat het al opgestart is) en maar pas wanneer je een server binnengaat naar je desktop gaan en hackshield sluiten. Iets langer werk, maar alles werkt, ook de cheats! en forummods, dit was mijn manier een half jaar geleden, maar kan al zeker veranderd zijn. Mijn nickname was Psycho202 en ik ownde noobs tot dat er hacks bekend waren. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 (bewerkt) Er zijn nog steeds hackers na die update vooral in NL server dus ga in een rustige server. En soldierfront heeft geen hackers zeggen ze.... Ik ga maar COD5 doen. Soldierfront heeft geen members en heb je voor altijd wapens. Bewerkt: 6 februari 2009 door gerbieboy6 Reageren
flippie13 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) nu zijn er niet zo veel meer, door die nieuwe hackshield. Door hackshield kwamen er juist zoveel hackers toen punkbuster verdween, moesten alle hacks nog ingevoerd worden bij hackshield maar het begint idd al minder te worden, en je hebt nu gratis famas voor een week (deze week) Bewerkt: 8 februari 2009 door flippie13 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.