gerbieboy6 Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 en mdc boxes en pink gun had je ook deze week; was lang niet online Reageren
dynastus Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Ik vind het grof gezegd een klere spel.Waarom:1Als je al bent neergeknald blijf je 1 sec verder leven en kan je andere mensen ook nog afknallen-.-. 2Al die kut hackers die je game verzieken. Reageren
kelwin Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 hierboven: je hebt super gelijk er zijn echt mega veel hackers of noobs in warrock Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 (bewerkt) Ik speelde het, poe, een paradijs voor hackers.. Edit: heb het gedownload maar ik kan niet bewegen... Bewerkt: 6 juli 2009 door Evo_Des Reageren
GwnHugo Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Ik heb het ook gespeeld. De cheaters, glitchers en hackers werden me teveel. Dat vind ik zo jammer aan spellen zoals soldierfront en warrock. Die @#!@#$ gasten verpesten het spel helemaal. Het gaat gewoon niet meer om het goed spelen, maar om het cheaten. Sowieso snap ik niet wat er leuk is aan het spel als je toch alleen maar cheats doet. En je voelt je toch ook niet goed als je in de highscore staat terwijl je weet dat je die plek veroverd hebt door vals te spelen? hugotje112 Reageren
rdewit Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Ik heb het gespeeld, maar ik heb een paar minpunten: 1. Veel Hackers! 2. Je krijg je XP pas aan het einde van de map en dat duurt lang bij een team deathmatch Ik heb het gespeeld tijdens de closed beta. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.