MrKooKie Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Met Paint gemaakt want ik weet niet hoe je met Photoshop werkt, maarja, raten! Reageren
1974 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Met Paint gemaakt want ik weet niet hoe je met Photoshop werkt, maarja, raten! Met Paint ?heb je dit getekend of is dit knip en plak werk, maakt niet uit wat het is, want het is wel mooi 8/10 . Reageren
MrKooKie Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Dat plaatje beetje geknipt, en dat logo eroverheen geplakt. Toen achtergrond wit en een border. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Zo inderdaad dit is met paint erg mooi gemaakt en ook ik kan er niks anders van maken dan een 9/10 Het plaatje spreek mij zelfs aan en ik weet niet waarom, Vind ook daarom de cijfer verdient en daar komt dan nog dat je het met paint hebt gedaan en je een goeie inzicht hebt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.