D3nnisD Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Hallo, op een site had ik de speed meter zien staan en gedownload, uitgepakt en daarna geopent. De Readme gaf aan dat eerst gta sa geopenent moest zijn en daarna op load mod knopje druken. Gedaan en toen ik gta starte en verderging zag ik geen speed meter :S iemand een oplossing? Reageren
Timske Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) Hallo,op een site had ik de speed meter zien staan en gedownload, uitgepakt en daarna geopent. De Readme gaf aan dat eerst gta sa geopenent moest zijn en daarna op load mod knopje druken. Gedaan en toen ik gta starte en verderging zag ik geen speed meter :S iemand een oplossing? Ik denk dat je Camhack bedoelt. Zoek op google GTA Camhack. Bewerkt: 10 januari 2009 door Timske Reageren
ViceAgent Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) Ik neem aan dat je het over deze mod hebt? Je kan op GTAGarage twee versies van deze mod downloaden. De "direct hook version" en de "proxy DLL version". Waarschijnlijk heb jij de Direct Hook versie gedownload. Meerdere mensen hebben namelijk problemen gehad met deze versie. Ik raad je dus aan de "Proxy DLL" versie te downloaden van dezelfde website (zie de link hierboven). Deze mod installeer je als volgt: Extract d3d9.dll and SpedSets.exe to your San Andreas root directory. e.g. C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\ Run SpedSets.exe and choose your settings. Click "Save Settings", then "Exit". Start and play the game as normal. Je hoeft het spel dus niet eerst op te starten als je deze methode gebruikt. Ik hoop dat dit je helpt!PS. Als je een andere mod bedoelt moet je het zeggen; je post is namelijk niet heel duidelijk. Bewerkt: 10 januari 2009 door ViceAgent Reageren
D3nnisD Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) @viceagent Ja deze mod bedoelde ik wel @timske camhack is toch dat je uit andere hoeken kan kijken? dan de standaard? Bewerkt: 10 januari 2009 door D3nnisD Reageren
ViceAgent Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Maar zie ik dan de snelheid van mijn vech erbij staan ? Ja, het is in feite dezelfde modificatie. Alleen de manier waarop je hem installeert/gebruikt is anders. Reageren
D3nnisD Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Maar zie ik dan de snelheid van mijn vech erbij staan ? Ja, het is in feite dezelfde modificatie. Alleen de manier waarop je hem installeert/gebruikt is anders. hij doet ut niet Reageren
Wonga Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Speedmeter installen is heel makkelijk als je CLEO3 gebruikt. • Ga naar de website van CLEO even googlen op Cleo 3 libary • Download Cleo Libary 3 • Install het programma op je pc.. • Het programma heeft nu in je Gta Sa map (C:\Program Files\Rockstar Games\Gta San Andreas) de map CLEO gemaakt. • Download nu een mooie speedmeter ik zelf gebruik deze : Deze bevat ook een bezine meter ( je moet nu ook echt tanken bij tankstations, je kan niet meer verder rijden als die leeg is) & nitro ( als je dat koopt bij transfender kan je zien hoeveel je nog over heb) • De bovenstaande speedmeter download je hier > KLIK < • Heel even wachten de download komt van zelf in beeld • Als je hem heb gedownload, pak je de rar uit. • Er staan 2 folders in de uitgepakte map -> CLEO en Models.. • De bestanden uit CLEO moet je in C:\Program Files\Rockstar Games\Gta San Andreas\CLEO plakken • En de bestanden uit de map Models moeten in C:\Program Files\Rockstar Games\Gta San Andreas\Models • Sluit alle mappen & start Gta op , als het goed is heb je nu een werkende speedNitroFuel meter! Suc6 Reageren
D3nnisD Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 hmm , Hij deed het (proxy geval) nu ben ik bij mijn vader en toen ik daar instalde(proxy speed meter) Toen zij hij : directx 9 is not installed restart if you have installed zo stond het er niet maar hier kwam het op neer, er was GEEN fout code Directx9.0c heb ik geinstaleert van de GTA dvd en ik heb hem ook maar voor de zekerheid gedownload op microsoft site wat is er mis? Reageren
Pmixer Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) Heb je cleo helemaal goed geinstalleerd? Bewerkt: 24 januari 2009 door Pmixer Reageren
D3nnisD Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 cleo heeft niets met die mod van proxy te maken ? Reageren
Jorismartens Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Is er ook een CLEO voor v2.00 of een Speedmeter voor V2.00? Downgraden wilt niet' Reageren
Beagle Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Is er ook een CLEO voor v2.00 of een Speedmeter voor V2.00?Downgraden wilt niet' Voor CLEO hoef je niet te downgraden, alleen als je andere mods wil spelen zal het toch moeten. Klik >hier< om CLEO te installeren, en >hier< voor een goede CLEO speedometer Je kan trouwens ook >deze< gebruiken, dan hoef je CLEO helemaal niet te installeren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.