Froop Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Het is zo dat ik sinds gisteren niet meer in een bepaalde server kom, erg raar. Op de site van de server zelf (Crazybob's Cops 'n Robbers) staat dat de server gewoon draait, terwijl ik in de SA:MP-client zie dat er geen gegevens meer bij de server staan. Opnieuw installeren van SA:MP heeft ook niets uitgehaald. Iemand die me kan helpen? Reageren
Sandra Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Heb je wel de juiste versie van sa:mp? (0.2.X) ?? Reageren
Froop Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Heb je wel de juiste versie van sa:mp? (0.2.X) ?? Die heb ik zeker, al een paar weken. Reageren
Ymosky Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Ik heb hem net eventjes opgezocht en toegevoegd aan mn favorieten, maar ik kan hem wel gewoon zien. Kan het zijn dat je geband bent op die server? Reageren
Sandra Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Ja, bij mij doet hij het ook normaal Reageren
r.deroos Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 bij mij DEED ie het ook ja Reageren
Froop Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Ik heb hem net eventjes opgezocht en toegevoegd aan mn favorieten, maar ik kan hem wel gewoon zien.Kan het zijn dat je geband bent op die server? Als je gebanned bent zie je volgens mij nog wel dat ie connect.. Reageren
supacrew Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Ik heb hem net eventjes opgezocht en toegevoegd aan mn favorieten, maar ik kan hem wel gewoon zien.Kan het zijn dat je geband bent op die server? Als je gebanned bent zie je volgens mij nog wel dat ie connect.. nee als je (probeert) te connecten naar een server waar je gebanned bent krijg je de error "youre banned from this server" dus wat ik zeg is: je moet gewoon ff naar de server gaan... of... het ip van de server is veranderd Reageren
Froop Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Ik heb hem net eventjes opgezocht en toegevoegd aan mn favorieten, maar ik kan hem wel gewoon zien.Kan het zijn dat je geband bent op die server? Als je gebanned bent zie je volgens mij nog wel dat ie connect.. nee als je (probeert) te connecten naar een server waar je gebanned bent krijg je de error "youre banned from this server" dus wat ik zeg is: je moet gewoon ff naar de server gaan... of... het ip van de server is veranderd Ik zie hem nu ook niet meer in de master server list staan, dat is het rare. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.