Jump to content

Probleem met bepaalde server

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is zo dat ik sinds gisteren niet meer in een bepaalde server kom, erg raar. Op de site van de server zelf (Crazybob's Cops 'n Robbers) staat dat de server gewoon draait, terwijl ik in de SA:MP-client zie dat er geen gegevens meer bij de server staan. Opnieuw installeren van SA:MP heeft ook niets uitgehaald. Iemand die me kan helpen?:)

Geplaatst:

Ik heb hem net eventjes opgezocht en toegevoegd aan mn favorieten, maar ik kan hem wel gewoon zien.

Kan het zijn dat je geband bent op die server?

Geplaatst:
Ik heb hem net eventjes opgezocht en toegevoegd aan mn favorieten, maar ik kan hem wel gewoon zien.

Als je gebanned bent zie je volgens mij nog wel dat ie connect.. :N

Geplaatst:

nee als je (probeert) te connecten naar een server waar je gebanned bent krijg je de error "youre banned from this server" dus wat ik zeg is: je moet gewoon ff naar de server gaan...

of... het ip van de server is veranderd ;)

Geplaatst:

nee als je (probeert) te connecten naar een server waar je gebanned bent krijg je de error "youre banned from this server" dus wat ik zeg is: je moet gewoon ff naar de server gaan...

of... het ip van de server is veranderd ;)

Ik zie hem nu ook niet meer in de master server list staan, dat is het rare.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...