Equalizer Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Toen ik de kop zag, moest ik gelijk denken aan de missie ''Strapped for Cash'', Manhunt. Mensen die het spel kennen, weten wel wat ik bedoel BTW, er zit nog een cadeautje in z'n bek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Ik snap niet echt wat je bedoeld, mag ik even een screen zien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Het gaat denk ik om de haaienkop op Starjunction. En inderdaad zit een Flying Rat erin. En ik heb even die missie opgezocht (filmpje) en ik heb daar helemaal geen haai in gezien. Ik denk dat het eerder een verwijzing naar 'Jaws' is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Daar dacht ik ook direct aan aan Jaws. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Het gaat denk ik om de haaienkop op Starjunction. En inderdaad zit een Flying Rat erin. En ik heb even die missie opgezocht (filmpje) en ik heb daar helemaal geen haai in gezien. Ik denk dat het eerder een verwijzing naar 'Jaws' is. Ooh, ja. Die bij de Star Junction ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Equalizer Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Ik snap niet echt wat je bedoeld, mag ik even een screen zien? http://nl.youtube.com/watch?v=irmyib7myGU 7.31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Het gaat denk ik om de haaienkop op Starjunction. En inderdaad zit een Flying Rat erin. En ik heb even die missie opgezocht (filmpje) en ik heb daar helemaal geen haai in gezien. Ik denk dat het eerder een verwijzing naar 'Jaws' is. het zal vast wel jaws zijn en wrm kun je maar van 40 flying rats de beschrijfing zien hoe je ze moet vinden zie op wikigta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 En wrm kun je maar van 40 flying rats de beschrijfing zien hoe je ze moet vinden zie op wikigta Omdat we daar nu volop aan het werken zijn. WikiGTA heeft maar een beperkt aantal medewerkers, en er is veel werk te doen, en we zijn ook maar mensen dus we kunnen niet alles tegelijk... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.