Jump to content

Haaienkop...


Equalizer

Recommended Posts

Het gaat denk ik om de haaienkop op Starjunction. En inderdaad zit een Flying Rat erin.

En ik heb even die missie opgezocht (filmpje) en ik heb daar helemaal geen haai in gezien. Ik denk dat het eerder een verwijzing naar 'Jaws' is.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat denk ik om de haaienkop op Starjunction. En inderdaad zit een Flying Rat erin.

En ik heb even die missie opgezocht (filmpje) en ik heb daar helemaal geen haai in gezien. Ik denk dat het eerder een verwijzing naar 'Jaws' is.

Ooh, ja. Die bij de Star Junction ja. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat denk ik om de haaienkop op Starjunction. En inderdaad zit een Flying Rat erin.

En ik heb even die missie opgezocht (filmpje) en ik heb daar helemaal geen haai in gezien. Ik denk dat het eerder een verwijzing naar 'Jaws' is.

het zal vast wel jaws zijn

en wrm kun je maar van 40 flying rats de beschrijfing zien hoe je ze moet vinden zie op wikigta

Link to comment
Delen op andere websites

En wrm kun je maar van 40 flying rats de beschrijfing zien hoe je ze moet vinden zie op wikigta

Omdat we daar nu volop aan het werken zijn. WikiGTA heeft maar een beperkt aantal medewerkers, en er is veel werk te doen, en we zijn ook maar mensen dus we kunnen niet alles tegelijk...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...