Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik had een Mod gedownload Klikjee (is gwn op gtaforum)

Installatie:
Ga naar C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\ en plaats daar de bestanden die in de 
apparte map in het WinRAR archief zitten. Deze mod werkt op CLEO. En daar heb je de GTA_Compact.exe nodig. Deze
zit dan ook in het pakket erbij. Helaas heb je hiervoor een wachtwoord nodig deze is: CVehicle (ja de C is geen 
typefout en het moet precies zoals het er staat dus ook met die hoofdletters)

Maar ik heb nergens een wachtwoord in moeten voeren

mvg, Dennis

Geplaatst:

Installatie:
Ga naar C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\ en plaats daar de bestanden die in de 
apparte map in het WinRAR archief zitten. Deze mod werkt op CLEO. En daar heb je de GTA_Compact.exe nodig. Deze
zit dan ook in het pakket erbij. Helaas heb je hiervoor een wachtwoord nodig deze is: CVehicle (ja de C is geen 

mvg, Dennis

Als je nergens een wachtwoord voor in hebt hoeven voeren, wat is het probleem dan? Je kan het gewoon zonder die Compact *.exe gebruiken, als je het niet gedowngrade hebt. Anders kan je het nog even >hier< downloaden.

Geplaatst:

Installatie:

mvg, Dennis

Als je nergens een wachtwoord voor in hebt hoeven voeren, wat is het probleem dan? Je kan het gewoon zonder die Compact *.exe gebruiken, als je het niet gedowngrade hebt. Anders kan je het nog even >hier< downloaden.

het probleem is dat als ik gta opstart dat er dan staat : Gta_sa reageert niet meer

Geplaatst:

Heb je Cleo3 goed geïnstalleerd? Heb je de compact_sa.exe gebruikt terwijl je een niet-gedowngrade versie had? Hoe heb je het geïnstalleerd, wat heb je allemaal gedaan :)

Geplaatst:
Heb je Cleo3 goed geïnstalleerd? Heb je de compact_sa.exe gebruikt terwijl je een niet-gedowngrade versie had? Hoe heb je het geïnstalleerd, wat heb je allemaal gedaan :)

Cleo3 krijg je toch bij sannybuilder?

Geplaatst:

Cleo3 krijg je toch bij sannybuilder?

Als je het wil. Je kan het bij de installatie kiezen, of als je Sannybuilder opstart rechtsonderin naar het vakje "CLEO3" gaan. Als het rood is, heb je het niet. Klik erop, en volg de stappen. Dan heb je CLEO geïnstalleerd. je kan ook CLEO3 installeren met >deze< tutorial :)

Geplaatst:
En als ik Sannybuilder heb geinstalleerd

En daarna cleo heb geinstaleert enz doet die mod het dan?

Je hoeft niet Sannybuilder te installeren als je alleen Cleo wilt, je kan ook gewoon CLEO alleenstaand downloaden, >hier<. Als je het goed geïnstalleerd hebt, werkt de mod prima :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...