Jump to content

Shaderapidx9.dll !

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik kan geeneen speel meer spelen op HL2 Engine =|

Elke keer de shaderapidx9 error

Weet iemand oplossing ???

Gratzz

Geplaatst:

Klik -> Klik?

Misschien is het handig als je even vertelt wat je al geprobeerd hebt om eraan te doen. Zo lijkt het een beetje alsof je nog helemaal niks opgezocht hebt inzake die foutmelding, en dat lijkt me toch het eerste wat je zou moeten doen als je een foutmelding tegenkomt die je niet begrijpt.

Geplaatst:

Ik heb wel al gelezen dat het met corrupte windows bestanden te maken heeft :|

En misschien ligt het aan dit ?

Myn map Windows is meer dan 1 GB :|

En iemand zei me dat dit normaal maar 200-300 MB

Ik heb al wat op YouTube gezocht maar al die dingen werken niet

Gratz

Geplaatst:

Slaat helemaal nergens op; mijn Windows map is dik meer dan 14 GB (Windows Vista, maar dan nog). De grootte van je Windows map heeft dus echt geen zak te maken met of jij HL2 engine games kunt spelen. Daar leidt ik min of meer uit af dat je niet echt een computergenie bent. Maakt niks uit hoor verder. Overigens heeft zoeken op YouTube echt geen nut, voor problemen moet je bij Google zijn.

Heb je alle mogelijke oplossingen die in mijn tweede link stonden al uitgeprobeerd?

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ik heb die 2de link van je bekeken en niets help =(

En in myn system32 folder staan er 2.700 bestanden en dat is

denk ik wat teveel

Greetz

Bewerkt: door GTAFreak007
Geplaatst:

Geloof nou maar gewoon dat de grootte of de hoeveelheid bestanden in de Windows map er echt geen zak mee te maken heeft.

- Wat voor OS gebruik je eigenlijk? 32-bit XP, 64-bit XP, Vista of nog iets anders?

- Heb je bij de eigenschappen van DCOM Server Process Launcher gekeken?

- Heb je de WMI geprobeerd te repareren?

- Is jouw error exact gelijk aan deze?

- Heb je geprobeerd om het als administrator uit te voeren?

- Heb je dit al doogelezen?

- Heb je dit al geprobeerd?

En zo kan ik nog wel even doorgaan. De oorzaak van het probleem lijkt voor iedereen anders te liggen, maar op internet worden echt honderden mogelijke oplossingen genoemd, dus het lijkt me zeer sterk als er geen enkele tussen zit die werkt. Zoek gewoon zelf rond en probeer alle mogelijke oplossingen uit.

Als iemand op dit forum dezelfde foutmelding gehad zou hebben dan zou hij/zij ondertussen wel gereageerd hebben, dus ga er maar van uit dat je toch echt zelf zult moeten rondzoeken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...