.:TOM:. Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) Ik weet dat dit al meer gevraagd is maar wist niet naar wat te zoeken dus daarom wordt het opnieuw gevraagd. Waarom is CJ zo donker? Ik weet dat het iets met de belichting of het exporteren is. Dit gebeurt dus bij een zelfgemaakt model. Tom Bv. Bewerkt: 10 januari 2009 door .:TOM:. Reageren
Beagle Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Misschien komt het doordat het orgineel geprelight is. Ga naar Pumastudios.com voor een tutorial daarover, en misschien ziet het er dan beter uit Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Het is inderdaad de prelighting Hoe verwijder ik die als er al op staat? Tom Bv. Reageren
Beagle Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Wat bedoel je precies? Verwijderen als het al geprelight is? Opnieuw exporteren Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Het is een model dat al in SA zat dat ik geïmporteerd heb en wat veranderd heb, maar als ik het dan gewoon ingame plaats zie wat het effect is. Ik denk dat het geprelight is dus hoe verwijder ik die prelighting gewoon exporteren met DFFIO werkt zo te zien niet echt. Ik zit hier al een aardig tijdje mee vast Tom Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Misschien opnieuw prelighten? Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Heb wat resaerch gedaan op Gtaforums.com en het is me gelukt Je moet je .col openen in de Col Editor II. Dan klik je op edit. Dan kies je als je geëxporteerd hebt als COLL het 3e en als je met COLL2 of COLL3 geëxporteerd hebt het 2e dus of Shadow dinges of Modulate dinges. Selecteer dan alle faces (zet op faces) en zet de brightness hoger. Geen idee of je snapt wat ik bedoel maar ongeveer toch. Tom >>> Door DaBeast: Kan ook gewoon in 3DS Max..<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.