Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet dat dit al meer gevraagd is maar wist niet naar wat te zoeken dus daarom

wordt het opnieuw gevraagd. Waarom is CJ zo donker? Ik weet dat het iets met de belichting of het exporteren is. Dit gebeurt dus bij een zelfgemaakt model.

:sigaar: Tom

Bv.

post-52238-1231609393.png

Bewerkt: door .:TOM:.
Geplaatst:

Misschien komt het doordat het orgineel geprelight is. Ga naar Pumastudios.com voor een tutorial daarover, en misschien ziet het er dan beter uit :)

Geplaatst:

Het is een model dat al in SA zat dat ik geïmporteerd heb en wat veranderd heb, maar als ik het dan gewoon ingame plaats zie wat het effect is.

Ik denk dat het geprelight is dus hoe verwijder ik die prelighting gewoon exporteren met DFFIO

werkt zo te zien niet echt. Ik zit hier al een aardig tijdje mee vast :7

Geplaatst:

Heb wat resaerch gedaan op Gtaforums.com en het is me gelukt :7

Je moet je .col openen in de Col Editor II. Dan klik je op edit. Dan kies je als je geëxporteerd hebt als

COLL het 3e en als je met COLL2 of COLL3 geëxporteerd hebt het 2e dus of Shadow dinges of Modulate dinges. Selecteer dan alle faces (zet op faces) en zet de brightness hoger.

Geen idee of je snapt wat ik bedoel maar ongeveer toch.

>>> Door DaBeast: Kan ook gewoon in 3DS Max..<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...