GTA Game Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Ik wil graag een mod voor de brandweerauto in gta sa. een politieauto en een ziekenauto heb ik al in het nederlands maar ik wil ook graag een nederlandse brandweerauto. Kan iemand me uit de brand helpen? Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) Welkom op het forum. En wat heb je een orginele naam Ik heb helaas hier ook al een paar keer een aanvraag voor gedaan. En ook nog gezocht, maar Nederlandse Politie en Ambulance zijn er wel te vinden, Maar zover ik weet geen Nederlandse brandweer wagen. Als je kan modden zou ik je dus aanraden om zelf een te maken of te leren modden als je het erg graag wilt. Ook worden dit soort vragen vaak in Klik dit topic gevraagd waar je eventueel nog kan zoeken, Misschien heb ik het al die tijd wel over het hoofd gezien mvg forum hondje Bewerkt: 11 januari 2009 door Sa_bulldog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.