Dotz Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Als je van PortLand naar Staunton Island gaat via de Porter Tunnel. Rijd je onder een bord door waarop staat: Keep your eyes on the road, and not on this sign, etc, etc, etc, Iets? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) Niets gevonden op wikigta, ook niets in het EE's topic dus je hebt een nieuwe gevonden denk ik. ^^ Maar ik denk wel dat je dit in het EE's topic moet plaatsen. Heb je ook screens of een snepmep? Bewerkt: 10 januari 2009 door Bierbuikje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) Whaha een nieuwe? En dat terwijl het spel al 7 jaar oud is! Screen kan niet.. Ik speel op Ps2.. Maar Snapmap komt eraan.. Snapmap is er klik hier Btw.. Je moet vanaf Portland rijden. In westelijke richting. Het bord hangt boven de ingang van de tunnel.. Bewerkt: 10 januari 2009 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Niks nieuws aan, alleen niet bijzonder genoeg om te plaatsen op WikiGTA of in een EE topic. Inderdaad, het spel is al zo oud dat elke kubieke centimeter in het spel inmiddels wel helemaal onderzocht is. Grappige teksten zitten in alle GTA's voor zover ik weet en worden derhalve niet echt als Easter Egg beschouwd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 OK 'k dacht al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Ik heb de PC versie en ben alle in en uitgangen afgeweesd bij jouw snap map 3x vaker gekeken, maar ik kan jouw bord niet vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Je moet vanaf Heipburn Heights de Porter Tunnel inrijden.. En boven de ingang van de tunnel hangt een bord, met een tekst die voorbij komt rollen die ''EE'' Bedoel ik.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exoit Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Ik heb em wel gezien PS: ik speel op ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 Goed gevonden! Ik heb hem zelf nog niet gezien ik ga wel ff kijken straks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thomas1010 Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Nog nooit gezien spijtig dat ik mijn gta3 geleend heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 Waarom leen je hem dan ook uit als je bij de EE's kijkt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 (bewerkt) Waarom leen je hem dan ook uit als je bij de EE's kijkt? Volgens mij bedoeld hij dat zijn gta3 geleend is. Ik heb em wel gezienPS: ik speel op ps2 Ik ook.. Bewerkt: 27 januari 2009 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Waarom leen je hem dan ook uit als je bij de EE's kijkt? Volgens mij bedoeld hij dat zijn gta3 geleend is. Kan ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.